#1: ♥ WELCOME TO NEW BLOG ♥

12/13/2015

♥ Hej! 


Jako że jest to mój pierwszy wpis na tym blogu, myślę, że wypadałoby napisać kilka słów o sobie i o tym, jak ta strona w ogóle powstała.


Mam na imię Marta i 22/12 skończę 16 lat. W blogosferze jestem już od ponad roku, więc myślę, że niektórzy w Was mogą kojarzyć mnie z bloga "MatiAga", który prowadziłam wraz z przyjaciółką. Teraz postanowiłyśmy się rozdzielić.
Blog Agatki - |KLIK|


Rozdzielenie się było dla nas dość trudne, ale planowałyśmy to już od samego początku MatiAgi. Jeszcze przed powstaniem naszego wspólnego bloga, wiele czasu zajęło nam zdecydowanie, czy będzie to wspólna strona, czy każda z nas będzie miała swoją własną.


Pomimo tego, że wcześniej czytałyśmy blogi innych osób, znalezienie się po drugiej stronie i pisanie postów zamiast ich czytania było dla nas czymś zupełnie nowym. Możliwe, że nasza decyzja o wspólnym prowadzeniu bloga (i rozdzieleniu się po pewnym czasie) była wywołana strachem, który znajdował się gdzieś w podświadomości, nie do końca świadomym przekonaniem,  że osobno sobie nie poradzimy, że będzie to dla nas zbyt ciężkie, a jak wiadomo w dwójkę jest raźniej.


Teraz, z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że nasze obawy nie były bezpodstawne, ale mimo to - niepotrzebne. Wiadomo, że czasami jest ciężko, jak z resztą ze wszystkim, ale  to nie powód, aby od razu się czegoś obawiać.


To, że teraz mamy dwa osobne bogi oczywiście nie oznacza końca naszych wspólnych sesji i wzajemnej pomocy w tym co robimy. Myślę, że czasami nawet będziecie mogli przeczytać tutaj nasze wspólne posty. W każdym razie, niezależnie od wszystkiego będziemy się dalej wspierać, bo od tego właśnie jest przyjaźń!


To już chyba tyle, jeśli chodzi o pierwszy post. Nie napisałam co prawda zbyt wiele o sobie i o tematyce bloga, ale mam nadzieję, że w kolejnym poście, który pojawi się w przyszły weekend, uda mi się Wam wszystko rozjaśnić.


Jeśli post Wam się spodobał, byłoby mi bardzo miło, gdybyście zostawili po sobie jakiś ślad, lub zaobserwowali mojego bloga :) Jeśli zostawicie link do siebie, na pewno wpadnę.

instagram: |KLIK| tumblr: |KLIK|

You Might Also Like

47 comment

  1. No więc witaj! :) Fajnie jest mieć przyjaciółkę blogerkę, bo razem sobie pewnie chodzicie na zdjęcia i pomagacie sobie z pomysłami na nowe posty. Ładne masz włosy i ogólnie zdjęcia :)
    Jestem ciekawa następnych postów, więc obserwuję! :)
    Dziękuję za bardzo miły komentarz u mnie :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Też myślę, że fajnie, gdy przyjaciółka również jest blogerką, ale najważniejsze wciąż pozostaje to, aby była to prawdziwa przyjaźń!

      Usuń
  2. Witaj w blogosferze! Mam nadzieje, ze zostaniesz tu jak najdluzej ;)Masz super zdjecia, nie to co u mnie (*) dla jakosci :'''')
    Dzieki za komentarz u mnie

    PS obserwuje, bo ciekawie sie nowych postow :)

    nieszablonowyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Myślę, że zostanę na długo :*

      Usuń
  3. Ja też miałam na początku bloga ze znajomą :) świetnie wyglądasz :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że po prostu łatwiej jest zacząć razem z kimś :)

      Usuń
  4. Rozdzielenie się z pewnością było trudną decyzją, ale na pewno przemyślaną i korzystną :) Życzę dużo natchnienia i wytrwałości w pisaniu.
    Piękne zdjęcia, cudowna jakość. :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie,
    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, było to dość trudne i poniekąd smutne, ale mam nadzieję, że i mi, i Agacie wyjdzie to na dobre!
      Dziękuję :*

      Usuń
  5. no to trzymam kciuki za powodzenie osobnych blogów! fajne fotki :)
    pozdro!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są mega a ja ci życzę jak najwięcej czytelników! i weny oczywiście <3
    Rozdzielenia sa trudne, ja też kiedys postanowiłam założyć yt z koleżanką ale chyba dla mnie lepsze jest tworzenie samemu.. :D
    Klikniesz w linki w nowym poście? :) Napisz u mnie czym mogłabym się odwdzięczyć :) http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Obserwuję <3
    http://porcelanowycukier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne zdjęcia, masz megaa włosy!*-*
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia :) Nigdy nie prowadziłam z kimś bloga i chyba bym nie chciała... Ja raczej obawiałabym się różnicy koncepcji ;) Ale fajnie, że się dogadałyście!
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia, masz fajnego Tumblra.
    Powodzenia w blogowaniu!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję!
    liczę na to samo z Waszej strony!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam. Nominowałam cię do LBA. Więcej u mnie na blogu:
    http://porcelanowycukier.blogspot.com/2015/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana :) Post z LBA na pewno niedługo się pojawi <3

      Usuń
  13. Pewnie, z czasem trzeba sié rozejść ale na pewno będzie warto, ja trafiłam na twojego bloga z ddob i jestem tu po raz pierwszy, lecz ciekawi mnie jaka jestes i na pewno wpadnę tu jeszcze nie raz, po za tym obserwuje i powodzenia z dalszym blogowaniem :) nie poddawaj się
    www.revevelyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia i zapraszam do siebie ;)
    http://swiat-weni.blogspot.com/
    przecież każdy medal ma dwie strony... pisanie a czytanie, pozowanie a fotografowanie... byłam po każdej z nich i w każdej czułam się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jesteś i zdjęcia też są ładne! Powodzenia :)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Tobie i przyjaciółce powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety nie mam przyjaciółki bloggerki,ale myślę że to bardzo fajna sprawa.
    Wspólne sesje i to wszystko.
    Czekam na nowe posty i życzę powodzenia w blogowaniu.+obserwuję :)
    http://olczii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne buty!

    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2015/12/289.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę powodzenia w blogowaniu :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia!
    Życzę powodzenia w blogowaniu :)

    Wanko's stories

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia w blogowaniu :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny zdjęcia, prześlicznie wyszłaś ♥ czekam na kolejny post!

    Zapraszam do mnie ♥
    http://xyu-xyuki.blogspot.com/2015/12/end-also-known-as-new-beginning_13.html

    OdpowiedzUsuń
  23. W takim razie powodzenia z blogiem :)

    Obserwujemy? Daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W takim razie powodzonka, dla Ciebie i Agatki również :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę powodzenia w blogowaniu! :)
    http://aleksaandrinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Podziwiam za jakość zdjęć i ich wykonanie, na prawdę! Fajnie jest mieć przyjaciółkę, która robi to co ty i Cię w tym wspiera, fajnie, że każda z Was postanowiła założyć swojego, własnego bloga!
    Powodzenia w blogowaniu (:
    Pozdrawiam ciepło
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawy post ;)
    http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. super post! na pewno będę często wpadać :)
    zapraszam do siebie noraplusnora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne zdjęcia <3 ii powodzenia w blogowaniu!

    pozdrawiam cieplutko!! :)
    http://fashionistky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! :) Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Obserwuje liczę na to samo i Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja na samym początku miałam identyczną sytuację i mimo iż bardzo chciałam to bałam się powstać sama w tej wielkiej blogosferze :) Dlatego początki miałam z moim byłym chłopakiem, potem jednak tak jak Wy stwierdziłam, że nie ma czego się bać! Jest to naprawdę super przygoda :) Powodzenia więc w nowym początku! Ps. Śliczne włosy!!

    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne włosy, oczywiście zdjęcia również :)) powodzenia w samodzielnym prowadzeniu bloga ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  33. great post
    would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Powodzenia w prowadzeniu tego bloga, masz piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawe ujęcia :)
    Zapraszam: http://pati-ix.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. powodzenia w bloggowaniu!
    wesołych!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe