#2: ♥ GET TO KNOW ME ♥

12/28/2015

♥ OHAYO 
 

Zanim zacznę cokolwiek pisać, chciałabym bardzo Wam podziękować za przeczytanie poprzedniego posta i za to, że w ogóle pojawiliście się na ty blogu. Zupełnie nie spodziewałam się tak wielu komentarzy pod pierwszym wpisem, a już totalnym zaskoczeniem była nominacja do LBA (za którą serdecznie dziękuję KLIK, a tag pojawi się już niedługo).


Daliście mi ogromną motywację do dalszego blogowania. W każdym razie, przechodząc już do tematu posta - myślę, że powinnam napisać coś o sobie.


Jak już pisałam - mam na imię Marta i niedawno skończyłam 16 lat. Od urodzenia mieszkam w Krakowie, razem z rodzicami i Kingą - moją bliźniaczką, a od siedmiu lat jest z nami również Mela, czyli urocza i nadzwyczaj energiczna suczka rasy foxterrier krótkowłosy. Jej zdjęcie możecie zobaczyć na moim instagramie: KLIK.

 
Moim największym hobby jest balet, który ćwiczę od dziewięciu lat i kocham to robić. Pomimo tego, że ogromny wysiłek i codzienne, kilkugodzinne ćwiczenia nie zawsze przynoszą oczekiwane rezultaty, a na występach, będących zwieńczeniem naszej pracy zawsze pojawiają się jakieś drobne (lub większe) błędy, wciąż chcę tańczyć i starać się coraz bardziej :)

 
Kolejną rzeczą, którą lubię, a wręcz uwielbiam robić jest oglądanie anime (i czytanie mang oczywiście). Spędzanie czasu w ten sposób może dla niektórych wydawać się naprawdę głupi i mogą uważać to za jego marnowanie. Dla mnie niektóre mangi i anime są naprawdę wartościowe. Wiadomo - czasami ogląda się lub czyta coś głupiego, jednie dla zabicia czasu, ale wiele tych "chińskich bajek" ma głębszy przekaz. Często bardzo motywuje, czasem pociesza, lub skłania do refleksji.

 
Jeśli już chodzi o oglądanie - nie tylko anime pojawia się na ekranie mojego komputera/telewizora. Uwielbiam także zwykłe filmy a przede wszystkim tzw. wyciskacze łez oraz horrory.

 
Co to tych pierwszych - nie koniecznie ich głównym wątkiem musi być wątek miłosny, wolę wręcz, aby było go jak najmniej. Może nie jest to do końca normalne, ale moim ulubionym wątkiem w takich filmach jest groźna lub nieuleczalna choroba (np. nowotwór) i wolę, gdy zakończenie jest smutne. A jeśli chodzi o horrory - lubię wszystkie oprócz tych pokroju "Piła". Lubię także filmy, w których rozbudowany jest wątek szpitala psychiatrycznego, lub głównymi bohaterami są osoby chore psychicznie.

 
Przechodząc dalej, lubię rysować, ale brak mi do tego jakiegokolwiek talentu. Więc puki co raczej nie pokaże Wam żadnego z moich obrazków, pomijając już fakt, że nie są one przeważnie do końca normalne hehe (a jeśli koniecznie chcecie coś zobaczyć, w co wątpię, to znów odsyłam na ig).

 
Jeśli chodzi o szkołę - chodzę do VIII LO w Krakowie do klasy o profilu mat-fiz-inf. Przez większość tego semestru zastanawiałam co ja w ogóle robię w takiej klasie, bo matematyka i fizyka nie szły mi za dobrze a szczególnie matematyka, z której wciąż mam beznadziejne oceny, ale ostatecznie jestem zadowolona z wyboru tego właśnie profilu.


Nie spodziewałam się, że ten post tak się przedłuży, bo z reguły opowiadanie o mnie ciężko mi idzie. Ostatnią więc informacją będzie fakt, że w przyszłości zamierzam studiować bioinformatykę i technologię gier komputerowych lub grafikę komputerową, a przy tym nie rezygnować z tańca. Nie wiem, czy będzie to możliwe, ale z pewnością postaram się, aby było!

Co prawda w tym poście miałam zawrzeć informacje dotyczące bloga, ale wtedy ciągnąłby się on w nieskończoność. Następny post na pewno będzie dotyczył właśnie samego bloga, jego tematyki itp.

 
Tym czasem napiszcie mi, jak mijają Wam święta? Co jeszcze chcielibyście o mnie wiedzieć? Co zmienić w blogu?

instagram: |KLIK| tumblr: |KLIK|
photo by: Agata z xyu-xyuki.blogspot.com

You Might Also Like

29 comment

  1. świetne zdjęcia!!!
    zapraszam do siebie :
    agattax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, że zostaniesz z Nami bLOGERRAMI na bardzo bardzo długo :)
    Świetne zdjecia i powodzenia ;) Pozdrawiam Domi-Nika
    http://jestesbochcesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej zawsze chciałam tańczyć balet a potem przeszło w dancehall i hip hop a potem już przestałam całkiem ;/ ale życzę w wytrwałości w tym co robisz bo to najbardziej potrzebna rzecz :) Blog masz bardzo uroczy i ciekawy no i oczywiście go obserwuję już od pierwszego wpisu :)

    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Szkoda, że przestałaś tańczyć

      Usuń
  4. Otaku :)?
    Zapraszam na moje oba blogi:)
    Z opowiadaniami:
    http://angell-story.blogspot.com/
    I o mnie :)
    http://myhearrt-mysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne buty, powodzenia :)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  6. Ciekawy post, fajnie napisany <3 zdjęcia mega
    Śliczny wygląd bloga, pozdrawiam :*
    Czekam na kolejny wpis <3

    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. super! fajnie wygladasz!

    Moja piosenka! http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym chciała mieć siostrę bliźniaczkę. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz - nie zawsze jest to takie fajne ;p

      Usuń
  9. Fajnie, że masz bliźniaczkę :) Zazdroszczę ci, że ogarniasz balet O.o Bioinformatyka wydaje się super! :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że taka będzie! (O ile uda mi się na nią dostać, bo zdania raczej nie zmienię :3 )

      Usuń
  10. Zakochałam się w tych zdjęciach i szacie graficznej bloga!
    Obserwuję :)
    Jestem pod wrażeniem baletu - planujesz jakiś post dotyczący tego? Najlepiej z dużą ilością Twoich zdjęć, jeju!
    Co do profilu to sie nie wypowiem, bo jestem typowym humanem - profil dziennikarski pozdrawia x
    Powodzenia w blogowaniu kochana!
    buziaki, udanego Sylwestra! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że kiedyś napiszę jakiś post o balecie, ale wszystko w swoim czasie :)
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  11. świetny post kochana ♥ obserwuję
    udanego sylwestra ze mną ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze cudowny post i zdjęcia :*
    Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    Pozdrawiam,
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny blog oraz zdjęcia, które miło się ogląda, choć uważam, że mogło by być ich trochę miej - żeby nie były traktowane jako przerywniki pomiędzy kolejnymi strofami posta. :)
    Bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie zainteresowanie baletem, nigdy się z kimś o takim zainteresowaniu nie spotkałam, a uważam, że baletnice podczas tańca wyglądają na prawdę oszałamiająco! Chciałabym kiedyś zobaczyć zdjęcia jak tańczysz (lub tańczycie w grupie) i dowiedzieć się czegoś więcej o tym.

    Dziękuję też ślicznie za miły komentarz na blogu i za obserwację go. :)
    xoxo,
    K.

    http://borko-yo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dodam kiedyś jakiś post o balecie! Zdjęcia specjalnie są tak często, gdyż moim zdaniem czyta się wygodniej jeśli tekst jest rozłożony i nie sprawia to wtedy wrażenia, że jest go zbyt wiele, ale każdy może mieć swoje zdanie :) dziękuję za radę!

      Usuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia ;)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia, naprawdę! Kto i czym Ci je robi? :) Ogólnie to obserwuję, świetny blog.
    http://sssddday.blogspot.com/ - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robi mi przeważnie przyjaciółka z bloga: xyu-xyuki.blogspot.com moją lustrzanką - Nikon D5500

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe