#3: ♥ What will be on my blog? ♥

1/01/2016

♥ Witajcie! ♥

 
Bardzo dziękuję Wam za aktywność tutaj! Dzisiaj wybiło 1000 wyświetleń i myślę, że jest to dla mojego bloga świetny początek nowego roku!

Tak, jak obiecałam, dzisiaj napiszę coś o tym blogu. Nie chcę tym razem bardzo przedłużyć posta, więc postaram się pisać krótko i na temat :)


1. TEMATYKA
Blog zdecydowanie nie będzie monotematyczny. Myślę, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Pojawiać się będą posty lifestylowe, CIY, DIY, posty ze stylizacjami, haule, wpisy związane z ważnymi wydarzeniami w roku np. seria świąteczna, której w tym roku nie zdążyłam niestety zrobić, tagi, recenzje. Myślę, że tematów będzie przybywać wraz z rozwojem tego raczkującego bloga.


2. ZDJĘCIA
W żadnym poście na pewno nie zabraknie zdjęć! Nie będą to zawsze zdjęcia ze mną, ale zawsze wykonane przeze mnie lub kogoś, kto zrobi je dla mnie. Nie będę dodawała zdjęć z internetu, ewentualnie może z postach z inspiracjami, których nie będzie zbyt wiele.


3. CO TYDZIEŃ? CO MIESIĄC?
Więc... Jak często będą pojawiać się posty? Myślę, że będzie to w dużej mierze zależało od szkoły i od możliwości zrobienia zdjęć, a czasami też od innych rzeczy. Na pewno nie będzie to zależne tylko ode mnie, ale obiecuję być systematyczna :) Na chwilę obecną przewiduję, że czas między kolejnymi wpisami będzie wynosił od tygodnia do dwóch.


Szczerze powiedziawszy nie za bardzo wiem, co jeszcze mogę napisać.
Życzę Wam pełnego sukcesów, szczęśliwego roku 2016!


Jak minął Wam Sylwester? Macie jakieś postanowienia na 2016 rok?

instagram: |KLIK| tumblr: |KLIK|

You Might Also Like

61 comment

  1. Mega zdjęcia xD
    http://mrkulfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia robione przez autorkę bloga zdecydowanie podnoszą jego wartość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, bo wtedy wiadomo, że na pewno nigdzie się nie powtórzą i pokazuje to także większy wkład pracy :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy wpis, a zdjęcia bardzo ładne! <3
    Karolina http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia cudowne :))
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne to ostatnie zdjęcie. Ja niestety również mam uzależniony po części blog od szkoły. Niestety... Fajnie że będziesz miała dużo tematyk, gdyż łatwiej będzie Ci pisać regularniej :)
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż. Tak to jest z tą szkołą, a szczególnie gdy chodzi się do dwóch, tak jak ja (liceum i szkoła baletowa).

      Usuń
  6. przejrzałam twojego bloga, i zdjęcia, są zdecydowanie mocną stroną, i do tego TA czcionka (font, jak kto woli) jest bardzo charakterystyczna, więc to kolejny plus :) Oby tak dalej :)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwester jak Sylwester, przeleciał szybko, a i postanowienia zrobione :)
    Ciekawy post, pozdrawiam!
    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam mnóstwo postanowień i dążę do ich realizacji. Powodzenia i Tobie!

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że zrealizujesz wszystkie postanowienia!

      Usuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia. Szkoda tylko, że takie przerwy między postami. :/
    http://agnieszka--wygladala.blogspot.com/2016/01/nowy-poczatek.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma szans, żeby posty były częściej, chyba że w czasie jakiejś dłuższej przerwy od szkoły.

      Usuń
  11. Krótko i na temat, haha! Spoczko zdjęcia, szczególnie te z wózkiem. :P
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    xoxo,
    K.

    http://borko-yo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne zdjęcia!
    Szczęśliwego Nowego Roku Kochana :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze zdjęcia cudowne :) Bardzo fajnie, że będziesz pisać o wszystkim.
    Powodzenia w rozwijaniu bloga :*

    Pozdrawiam,
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Również życzę ci Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Ps. super zdjecia :)
    aleksaandrinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sylwester minął dobrze, a postanowienia są, mam nadzieję, że uda mi się je wypełnić. :)

    http://fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia! Jak się postarasz, to na pewno Ci się uda.

      Usuń
  16. świetny wpis :)
    czekam na kolejne :*

    zapraszam do mnie :)
    http://perfekcyjnie-niedoskonalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. oj tych postanowień troszkę jest :D
    świetne zdjęcia masz!
    jamaicantrip97.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Powodzenia w ich realizacji :)

      Usuń
  18. świetne zdjęcia, powodzenia w blogowaniu ;*
    pozdrawiam i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  19. Blog świetnie się zapowiada, życzę wielu sukcesów! :)

    Obserwuję i zapraszam do tego samego!:)
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. zapowiada się świetnie :) ! tak wię powodzenia! ja też dopiero co zaczęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia!
    Ładne zdjęcia :) zawsze lepiej, kiedy zdjecia robi się samemu ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia! ja żadnych postanowień nie mam ;). Mam nadzieję, że uda ci się zrealizować wszystkie plany! Obserwuję :)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie że masz zamiar urozmaicić tematykę, takie zmiany zawsze wychodzą na plus :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję tak szybkiego rozwijania bloga! 1500 wejść to naprawdę na początek bardzo dużo :)
    Obserwuję i czekam na więcej postów

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:
    >mój blog KLIK<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Naprawdę się staram, aby rozwinąć tego bloga i wkładam w to dużo wysiłku ^-^ Miło, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

      Usuń
  25. Zdjęcia mega kreatywne, zachwyciły mnie!
    Mój Blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjęcia i życze powodzenia w dalszym blogowaniu! Ja mam sporo postanowień i blog jest jednym z nich :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zobaczysz potem będzie już tylko więcej wejść! Trzymam kciuki i pisz bo robisz to świetnie.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: alek mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne fotki :)Powodzenia w blogowaniu :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. zapowiada się naprawdę super, trzymam mocno kciuki za Twoją działalność i OBSERWUJĘ! :))
    Dużo uśmiechu na 2016!

    pozdrawiam!
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  30. ŚWIETNE ZDJĘCIA! Postanowienia owszem mam i to wiele, jeszcze tylko żebym miała wystarczająco motywacji i chęci aby spełnić wszystkie :) Pozdrawiam ciepło i zapraszam na mojego bloga curleymiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. życzę dużo pomysłów i kreatywności w tworzeniu bloga:)
    zapraszam do siebie: dreamilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia w blogowaniu :)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko ciekawie się zapowiada. Powodzenia.
    Ile maszwzrostu? Mogłabym Cie poprosić o kontakt na ig? (@olakubiaczyk)

    Zapraszam: hellomyflower.blogspot.com (proszę o poklikanie w nowym poście, jeżeli nie klikałaś :) )

    OdpowiedzUsuń
  34. Życzę Ci powodzenia w rozwijaniu bloga! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  35. oszalałam!!! zdjęcia są zaaaaje*iste :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapowiada się ciekawie :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia, szczególnie z wózkiem :D Powodzenia w planach z blogiem i także życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    http://moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Podoba mi się!
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie na mojego bloga:
    http://fashdarkness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapraszam do siebie ! :)
    Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawy post :) I śliczne zdjęcia,będę tu zaglądać
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe