#4: ♥ LBA - LIEBSTER BLOG AWARD ♥

1/06/2016

♥ Hello Unicorns!


Nie wierzę, że dwutygodniowa przerwa świąteczna już dobiega końca. Nie mogę sobie wyobrazić, że za kilkanaście godzin będę siedziała w ławce i czekała na dzwonek, szczególnie że akurat teraz spadł śnieg, na który tyle czekałam!
Na szczęście czas, który będę musiała spędzić w szkole to jedynie 7 dni, a później ferie zimowe! (W sumie na dłuższą metę nie jestem z tego zadowolona, bo po feriach bardzo długo nie będzie żadnej przerwy, ale czemu by się nie pocieszać?) 


W każdym razie przechodząc do posta...

Wiem, że w każdy wpisie Wam dziękuję, ale jesteście naprawdę niesamowici! Zakładając tego bloga nie spodziewałam się zupełnie, że po trzech postach będzie 36 obserwatorów, ponad 1800 wyświetleń i ponad 100 komentarzy, co cieszy mnie chyba najbardziej! 

A moje najśmielsze oczekiwania przeszła nominacja do Liebster Blog Award, już po pierwszym poście :) Muszę serdecznie podziękować za nią autorce bloga: PORCELANOWYCUKIER.blogspot.com 


Teraz tak konkretnie - co to w ogóle jest LBA?
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”. 


1. Jakie jest twoje największe marzenie?
Nie jestem w stanie aktualnie stwierdzić, które z moich marzeń jest największe. Mam ich naprawdę wiele, więc nie chcę za bardzo rozpisywać się w tym poście :)

2. Co pragniesz osiągnąć w życiu?
Najbardziej? Chcę mieć szczęśliwe życie, w którym nigdy nie zabraknie przyjaźni!

3. Masz jakieś zwierzątko?
Owszem, jak już pisałam mam suczkę rasy foxterrier krótkowłosy. Wabi się Mela i ma skończone 7 lat, szczerze powiedziawszy, chociaż większość czasu spędzam poza domem, zupełnie nie wyobrażam sobie życia bez niej. (W tym poście miały być jej zdjęcia, ale jest tak energiczna, że nie udało mi się uchwycić jej nie rozmazanej, oprócz jednego zdjęcia, które zobaczycie ^-^)


4. Lubisz wyróżniać się z tłumu?
Czasami tak, ale z reguły jestem bardzo nieśmiała i nawet, gdybym chciała się wyróżnić, najprawdopodobniej miałabym z tym problem, szczególnie jeśli chodzi o zachowanie.


5. Jaka jest twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
Moich ulubionych bajek z dzieciństwa jest naprawdę wiele. Są to m.in.: Clifford, Tabaluga, Smerfy, Troskliwe Misie, Bob Budowniczy, Gumisie...



6. Co robisz jak masz doła?
Nie mam na to szczególnie wielu sposobów, szczególnie jeśli chodzi o dobre sposoby. Często bardzo dużo wtedy jem, lub idę spać. Czasami oglądam anime.

7. Co chciałabyś w sobie zmienić?
Jeśli chodzi o charakter - chciałabym być bardziej otwarta na ludzi i nauczyć się utrzymywać kontakt z osobami które poznam, gdyż często jest to dla mnie dużym problemem. A jeśli mowa o wyglądzie... No cóż, nie będę ukrywać, mam wiele kompleksów, ale najbardziej chciałabym trochę schudnąć i urosnąć.



8. Jaki jest najlepszy sposób na nudę?
Nie mam pojęcia! Moje życie jest tak zabiegane, że trudno, aby wdarła się w nie nuda. A jeśli już, to zaczynam oglądać anime, youtuberów, czytać blogi, lub ćwiczyć.

9. Co nakłoniło cię do prowadzenia bloga?
Jak pisałam w pierwszym poście [♥ WELCOME TO NEW BLOG ♥] jest to mój drugi blog, gdyż rozdzieliliśmy się wraz z przyjaciółką i mamy dwa osobne blogi (jej blog: [KLIK] ). Wydaje mi się, że pierwszym powodem założenia naszego wspólnego  bloga była po prostu ciekawość, a również chęć robienia czegoś razem, dzielenia wspólnej pasji.


10. Czego nie lubisz w ludziach?
Braku szczerości i szacunku, arogancji, zapatrzenia w siebie...

11. Umiesz ładnie rysować?
Ogólnie rysować bardzo lubię, ale uważam że przeważnie  mi to nie wychodzi. Choć czasami zdarzy mi się nagryzmolić coś, z czego jestem zadowolona przez pierwsze kiła godzin.



Więc to już wszystkie pytania i teraz przyszła pora, abym ja nominowała 11 osób i zadała im po 11 pytań :)





1. Skąd wzięła się nazwa Twojego bloga?
2. Jakie są Twoje trzy największe zalety?
3. Jakie są Twoje trzy największe wady?
4. Czy masz lęk wysokości?
5. Wolisz słodycze, czy słone przekąski?
6. Chcesz w przyszłości wyjechać za granicę na stałe?
7. Czy jesteś tolerancyjna/ny?
8. Jakie notki najczęściej dodajesz?
9. Jakie posty najbardziej lubisz czytać?
10. Jaki jest twój ulubiony bloger/blogerka?
11. Jaki jest twój ulubiony youtuber/youtuberka?


instagram: |KLIK| tumblr: |KLIK|

You Might Also Like

47 comment

  1. śliczna Mela, zupełnie nie wygląda na swój wiek. ;)
    gratuluję nominacji, tak po pierwszym poście to naprawdę spore osiągnięcie i wyróżnienie. ;)
    i faktycznie, ferie teraz w Krakowie dość głupio się ułożyły, że po takiej przerwie świątecznej niemal od razu znowu jest wolne. ;)
    pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym roku!
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Dziękuję :) co do Meli - nie wygląda, a w dodatku zachowuje się jak szczeniak, bo jest tak energiczna. Ludzie często pytają czy skończyła już roczek lub ile ma miesięcy hahah

      Usuń
  2. U mnie niestety śnieg nie spadł. :C
    a ferie mam dopiero pod koniec lutego ;/

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze powiedziawszy chyba wolałabym mieć wtedy ferie :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne odpowiedzi. Przez nie poznałam Cię lepiej ��
    hrllomyflower.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję jeszcze raz za nominacje. Post się pojawi pewnie już niedługo.
    Pozdrawiam :)
    lifewithagii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za nominacje, mam nadzieje że odpowiedzi się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post :) zapraszam do mnie zaobseruj , skomentuj odwdzięczę się http://vichi-models.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mega zdjęcie ze śniegiem na dłoni! *-*
    ładny blog! życzę powodzenia w blogowaniu <3
    dopiero zaczęłam ale zapraszam:)
    http://mystory-marysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Jeśli dopiero zaczęłaś, to życzę powodzenia!

      Usuń
  8. Przypomniałaś mi o Troskliwych Misiach! Jak ja to lubiłam :)

    Dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu kochałam tą bajkę, ale nie lubiłam Ciekawisi :p

      Usuń
  9. Świetny post i śliczne zdjęcia! Ja szkołę zaczęłam już w poniedziałek i wczoraj mieliśmy wolne z okazji dnia trzech króli. Mi też zostało jeszcze 7 dni.

    Pozdrawiam i obserwuje.
    http://zuziaforstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zaczęłaś wcześniej, to zapewne kiedy indziej będziecie mieć dłużej wolne :)

      Usuń
  10. Ja już nie wiem co to ferie niestety jak człowiek studiuje i/lub pracuje to ten okres wolności odchodzi już w niepamięć, dlatego warto się cieszyć póki jest! :D A na śnieg zawsze się ciszę tak samo czyli jak dziecko :)

    http://ecorcestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam kolejny tydzień wolnego. Nie jest to jednak przyjemne kiedy leżę z chorobą. Szczerze mówiąc chętnie wróciłabym teraz do szkoły :)


    MÓJ BLOG -----> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. I znów te cudowne zdjęcia! Śliczny piesek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nigdy wcześniej jakoś specjalnie nie interesowałam się fotografią, ale stwierdziłam, że warto zacząć. Te zdjęcia są akurat wykonane w pośpiechu na spacerze z Melą ;p

      Usuń
  13. Gratuluje nominacji :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdj

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję obserwacji! świetne odpowiedzi i zdjęcia :D

    Zapraszam i pozdrawiam true-less.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś, gdy jeszcze prowadziłam swego pierwszego blog, brałam udział w LAB. To bardzo fajna zabawa. Zdjęcia są piękne :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię LBA ^^ Bo pomaga to w wypromowaniu początkujących blogów, a nominacja dla mnie jest dużym osiągnięciem i zupełnie się jej nie spodziewałam!

      Usuń
  17. jeju jakie piękne zdjęcia, takie profesjonalne! <3
    jestem zachwycona serioo
    i gratuluje tylu obserwatorów, wyświetleń, brawwo!
    buziaki

    lovletix-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah profesjonalne na pewno nie są :p

      Usuń
  18. Ja zaczynam ferie 1 lutego, co jest dla mnie idealnym czasem na przerwę od nauki. Gratuluję nominacji i powodzenia w dalszym blogowaniu ;)

    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, to chyba najlepszy z terminów ferii.

      Usuń
  19. Ja też mam ferie za jakiś tydzień! Oby tylko był śnieg w tym czasie :/ Gratuluję Ci tej nominacji, tym bardziej, że zyskałaś ją po pierwszym poście! A to coś znaczy :D Również jestem bardzo nieśmiała. Życzę Ci tego szczęśliwego życia :) Trzymaj się!
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też mam nadzieję, że będzie śnieg

      Usuń
  20. Piękne zdjęcia! Ja dopiero zaczynam, ale się staram zapraszam do siebie :)
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne zdjęcia :) masz talent ;)

    nellybi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia! Kocham śnieg. A piesek to totalny słodziak!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przeczytałam drugie słowo tego postu i od razu wiem że będę tu często wchodziła :) Śliczne zdjęcia. Też w tym roku chciałam porobić zdjęcia zimy bo wszystko jest takie piękne ale jakoś zimy nie ma i muszę robić zdjęcia zgniłych liści co nie zbyt mi pasuję :D
    Dziękuję bardzo za świetny komentarz na moim blogu :*
    Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah widzę, że nie tylko ja jestem tutaj fanem jednorożców ^-^ Oj tam, oj tam, zima na pewno jeszcze przyjdzie :)

      Usuń
  24. Hej! :) Z jakiej strony pobrałaś ten szablon ? xd
    Ja też strasznie lubię śnieg,ale jak jest to taki prawdziwy śnieg a nie brązowo-biała ciapa xd
    aggy-roll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablon pobrałam ze strony: http://www.mybloggerthemes.com/ ale trochę go edytowałam. W każdym razie jak tylko będę miała czas, to stworzę własny!
      Też nie lubię tej brązowo-białej ciapy.

      Usuń
  25. Świetne zdjęcia! Gratuluję takich statystyk na początek przygody z blogiem! :)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Boziu,ten piesek taki słodki :) / http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie: *KLIK*. Do zgarnięcia są trzy nagrody, a zadanie konkursowe jest bardzo proste! :)

    OdpowiedzUsuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe