#6: ❄ Winter and winter holidays ❄

2/07/2016

"…i lo­do­wa­te dłonie mogą zat­rzy­mać piękno na dłużej… piękno zacza­ro­wa­ne w płat­kach śniegu. " (~Seneka 18) 

♥ Hej!♥  


Wiem, że przez calutkie cztery tygodnie nic się tutaj nie pojawiło, za co bardzo Was przepraszam. Nie chcę się niepotrzebnie tłumaczyć, ale nie miałam za bardzo możliwości zrobienia zdjęć, ale jak widać - w końcu się udało!

W każdym razie już 3,5K wyświetleń i ponad 200 komentarzy, a do tego prawie 50 obserwacji! Jesteście cudowni ♥ Mam nadzieję, że podoba Wam się to, co dodaję na bloga i będzie Wam się podobać w dalszym ciągu :)


Ten post nie będzie zbyt konkretny, napiszę po prostu, co działo się u mnie w ferie :)

Jak już wiecie - mieszkam w Krakowie, więc ferie miałam od 18 do 31 stycznia.

Pierwszy tydzień ferii zleciał mi przerażająco szybko. Nie zrobiłam w zasadzie nic konkretnego, bo codziennie od 9:30 do 15 miałam zajęcia na balecie, a później wyczerpana wracałam do domu lub jechałam do babci. Zdecydowanie nie miałam na nic siły.


Drugi tydzień natomiast spędziłam na obozie narciarsko-snowboardowym na Słowacji. Wyjazd zorganizowany został przez Różę Wiatrów. Naprawdę bardzo miło wspominam ten czas. Ja oczywiście jeździłam na nartach. Jeśli chodzi o warunki - były bardzo przyzwoite szczególnie w pierwsze trzy dni, ponieważ w kolejne po kilku godzinach na niemal każdej trasie były ogromne muldy, jedna przy drugiej.

Ludzie na obozie byli w zdecydowanej większości naprawdę fajni ^-^ To głównie dzięki nim ten czas był tak udany.


Niestety nie mam zbyt wielu zdjęć z obozu (to nie tak, że po prostu nie chciało mi się ich robić), ale te najładniejsze, z samego szczytu Chopoku możecie zobaczyć w tym poście :) (przepraszam za ich jakość, ale były robione telefonem).

Jak już o zdjęciach mowa, to te, na których jestem ja zrobiła mi dzisiaj siostra, ale jak widzicie nie jest ich zbyt wiele, bo raczej nie rwała się, żeby mi pomóc. W każdym razie stwierdziłam, że teraz już koniecznie muszę coś dodać, więc ubłagałam ją o te kilka zdjęć, które mi w końcu zrobiła.


Z tego, co bez problemu da się zauważyć, w Krakowie pogoda nie jest zbyt zimowa i bardziej przypomina to już jesień, a w niektórych miejscach nawet wiosnę.

Nie zbyt się z tego cieszę, bo kocham śnieg, szczególnie gdy pada, bo wtedy wygląda tak magicznie. Jak dla mnie, gdyby miał padać śnieg to nawet przez cały rok mogłoby być -30 stopni i byłabym zadowolona.


A jak Wy spędziliście ferie, lub kiedy je macie i co planujecie?

You Might Also Like

43 comment

  1. Nie rób aż tak dłużej przerwy masz cudowny blog ;) ja mam ferie dopiero za tydzień i jeszcze nie wiem jak je spędzę na pewno dobrze tej czas wpłynie na mojego bloga ;)
    Cheery-friendly-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do konkursu: *KLIK*. Do zgarnięcia jest zestaw kosmetyków, a wystarczy poklikać w linki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia, na początku myślałam, że zdjecia ze szczytu są z tumblr, takie idealne. nie mg się pochwalić takimi zacnymi feriami, jak ty. swoje siedziałam z chłopakiem w domku, trochę czasu razem.

    xluuxyaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :) Bardzo wciągający tekst, tak podoba mi się Twój blog oby tak dalej :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi zostały już ostatnie dni ferii :( Stawiałam na odpoczynek i leniuchowanie, żeby mieć więcej siły do szkoły. Pierwszy semestr nie poszedł mi za dobrze, więc w drugim się muszę bardziej postarać... :)
    Ślicznie zdjęcia gór!
    http://ewelinaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi zostało już niestety ostatnie kilka dni ferii :( co do bloga, to Ladne zdjecia, a tekst na prawde fajnie się czytało, czekam na więcej :D
    Pozdrawiam
    benoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz super bloga. Piękny szablon i ciekawe posty, co jest bardzo ważne. Zdjęcia cudownie wykonane. Pozdrawiam ;)
    http://fashionsun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! ^-^
    super, że wracasz, (szczerze ;) ) obserwuje! <3

    zapraszam też na swój blog :)
    może ci się spodoba
    http://noeese.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie i życzę duużo weny na kolejne posty! ^-^

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post! Dobrze że jesteś, pozdrawiam.

    Zapraszam do mnie! ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od poniedziałku zaczynam ferie i w piątek jadę do Anglii :*

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już po feriach niestety :( Przepiękne zdjęcia, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia! Co do wpisu, to oby takich więcej! Dobrze piszesz!
    Obserwuję Twojego bloga, ponieważ jest ambitny i kreatywny!
    Karolina

    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja dopiero zaczynam, ostatnia tura
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pościak! :) :*
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dopiero zaczynam ferie. Nie mam dokładnych planów i to się na pewno nie zmieni, ale będę spotykać się ze znajomymi i postaram się poświęcić więcej czasu na bloga. Zdjęcia przepiękne, również lubię magiczny wygląd zimy. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już niestety po feriach, ale wykorzystałam je w 100%. Super zdjęcia, magiczne. A ten cytat z Seneki po prostu przepiękny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się ferie dopiero zaczęły. Fajne zdjęcia.
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego bloga
    i zostawiła po sobie ślad. Pozdrawiam i życzę
    miłego popołudnia!!

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia :)
    Ja już mam koniec ferii od tygodnia :(
    Obserwuje ;)
    asienkaasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. supi blog i post:) obserwuje
    śliczna jestes

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja właśnie rozpoczęłam swoje ferie :) Widzę, że Twoje należały do ciekawych. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Też kocham śnieg i porządną zimę! Według mnie super wykorzystałaś czas w ferie, moje wciąż trwają. :)
    http://jjulyblog.blogspot.com/2016/02/zmiany-nowa-nazwa.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje ferie niestety już dawno minęły, ale teraz czas zacząć odliczać dni do Wielkanocy. Ja nienawidzę wręcz śniegu, zimna.. wcześniej miałam do tego inny stosunek, jednak odkąd muszę stać rano pół godziny na przystanku i czekać na autobus, który wiecznie się spóźnia to odechciewa mi się tej całej zimowej aury.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę Ci abyś nie miała przerw :D Myślę, że Twoje ferie się udały. Ja wczoraj rozpoczęłam swoje i konkretnych planów nie mam :)
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne zdjęcia :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym bardzo wdzięczna za pomoc.
    Przy okazji odpowiadam na obserwacje :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie dziwie się, że ten czas szybko Ci zleciał ;P Och, jak ja chętnie wybrałabym się na narty, zazdroszczę;D
    A o wyciąganiu siostry na zdjęcia coś wiem... tyle, że ona akurat mi pozować nie chce...
    http://drewniany-most.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś prześliczną dziewczyną! <3

    Chciałabyś wygrać bluzę z mybaze.com ufundowaną w wysokości 205zł? Zapraszam Cię do mnie na bloga, organizuje konkurs! -> http://ayvinn.blogspot.com/2016/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne zdjęcia!
    Akurat ja jeszcze się cieszę feriami :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  30. moje już się skończył, ale tobie zyczę udanych :Dładne zdjęcia :>
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia, ja jestem w trakcie ferii :)
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia, szczególnie te z gór :D Ogólnie bardzo ładne oprawa graficzna bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ekstra zdjecia! :d
    Zapraszam na akcję blogerską!
    http://otwtw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Dodałyśmy recenzję Twojego bloga. Uzbrojona w dużą dawkę dystansu? W takim razie zapraszamy ;]
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Oo, też jestem z Krakowa i trzeba przyznać, że w tym roku zima ominęła nasz szerokim łukiem. ;) Pozdrawiam i obserwuję! www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Niesamowite zdjęcia ze szczytu! Uwielbiam widok gór, mają w sobie ogromną magię :)
    Jesteś bardzo śliczna!

    http://eyenjf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja dzisiaj mam niestety ostatni dzień ferii, tak bardzo szybko się skończyły... Piękny cytat.
    Zazdroszczę Ci wyjazdu na taki obóz! :) Cudowne zdjęcia, prześliczne miejsce.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia ♥
    Ja w ferie odwiedziłam Ateny :)
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe