#10: ✿ Love spring? Kwietniowe wyzwanie? ✿

3/31/2016

Hej kochani!
(od razu ostrzegam Was, że dzisiaj będzie luźniejszy post, więc jeśli za takimi nie przepadasz - daję ci wybór - zostań, może akurat przypadnie Ci do gustu, a jeśli jesteś pewien, że Ci się nie spodoba, to po prostu dzisiaj stąd wyjdź, lub przeczytaj poprzednie posty, a następnym razem z pewnością znajdziesz coś dla siebie!)


Zima naprawdę szybko zleciała. Pomimo mojej bezgranicznej miłości do śniegu, cieszę się, że nadeszła wiosna - nie kalendarzowa (choć ta też), a ta prawdziwa. W końcu jest na tyle ciepło, że można wyjść z domu bez tysiąca warstw ubrań, swetra i grubej zimowej kurtki (nie ma to jak zaoszczędzić rano czas na ubieraniu się ^-^), a świat budzi się do życia, co nie zmienia jednak faktu, że tęsknię za zimnym, białym puchem spadającym z nieba, bo jak dla mnie - nic nie dorównuje jego magii.


Pierwsze rozkwitające kwiaty, pączki liści, zielona trawa - to wszystko przypomina o tym, że nasza planeta jeszcze nie umarła i wszystko jest we właściwym porządku.


O ile śnieg jest poniekąd magiczny, wszystko to, co dzieje się wiosną jest całkowicie realne, aż nazbyt prawdziwe, a jednak dodaje barw naszemu życiu. Nie wiem jak Wy, ale ja przeważnie jestem przepełniona optymizmem i energią gdy nadejdzie już po tych wszystkich szarych dniach nowa pora roku.


Oczywiście - problemy pozostają, bo same się nie rozwiążą, ale przyroda, pojawiająca się zieleń, sprawiają że człowiek czuje się na siłach, aby te problemy rozwiązywać/przezwyciężać.  Tak, jakby promienie słońca przenikały nasze myśli, wymazując wszystkie te, które wędrują w złą stronę, oraz te, które sugerują że nam się nie uda. Osobiście nie jestem fanką słońca, czasami mnie drażni, nie lubię się opalać i w lecie od niego wręcz uciekam, ale to wczesnowiosenne mobilizuje mnie do działania!


Jak to bywa po świętach, zapewne większość z Was nieznacznie (lub hmm... zauważalnie, jak ja heheh) przybrała na wadze i chciałaby zrzucić zbędne kilogramy. Nie wydaje się to zbyt łatwe prawda?  No cóż - nie powiem Ci, że nie będzie to trudne, ale najważniejsze jest to, aby się nie poddawać. Może podejmiesz ze mną wyzwanie?


Ponieważ ożywający świat dał mi "kopa w tyłek" to jest to zdecydowanie znak, że coś trzeba zrobić :) Mam nadzieję, że jak najwięcej z Was się do mnie przyłączy.


Kwiecień będzie dla mnie miesiącem bez słodyczy (i mam tutaj na myśli za równo czekoladę, jak i cukier, słodkie płatki do mleka, batoniki (tak, te "fitness" także), słodzone muesli, żelki, cukierki, słodkie napoje, słodkie jogurty itd...), a jak już bez słodyczy, to też bez jakichkolwiek fast foodów, chipsów i tych wszystkich śmieciowych przekąsek i pustych kalorii. Jakby to prościej ująć - kwiecień będzie moim "zdrowym miesiącem".


To jak? Kto podejmuje się wyzwania razem ze mną?

Czy Wam także budzący się do życia po kilkumiesięcznej hibernacji świat dodaje energii i motywuje do działania?


Z tymi pytaniami oraz porcją moim zdaniem udanych zdjęć muszę Was jak na razie pozostawić, gdyż post okropnie się przedłużył, a w dodatku goni mnie czas (w końcu jutro trzeba iść do szkoły :/ ).





You Might Also Like

39 comment

  1. Cudowne zdjęcia! Kocham wiosnę, wszystko budzi się do życia - coś cudownego! :) Zakochałam się w Twoim blogu, jest świetny! Pisany z pasją...
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc szkoda, że zima nie była taka z jaką to słowo się kojarzy (przynajmniej u mnie, we Wrocławiu). Wolę zdecydowanie wiosnę, bo można się inaczej już ubrać, ale też ganiać na naprawdę ładne zdjęcia na bloga, dla czytelników! Mimo, że zima jest moją ulubioną porą roku, tym razem mnie zawiodła...
    http://vicci-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie zima była za mało zimowa hahah Dziękuję :*

      Usuń
  3. Ja od 2 dni biorę udział w tym wyzwaniu haha :D Także nie jesteś sama :)
    Podziwiam, że lubisz śnieg. Ja nienawidzę tego białego puch grr!
    Świetne zdjęcia :)
    Powodzenia!
    Pozdrawiam :D
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie niestety nie za bardzo mi wyszło, ale się nie poddaję! Dziękuję <3

      Usuń
  4. Uwielbiam śnieg! Zdjęcia fantastyczne, tyle radości w nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy robię zdjęcia z przyjaciółką zawsze mamy niezły ubaw ;p

      Usuń
  5. świetne zdjęcia, może uda mi się wziąć udział w wyzwaniu razem z Tobą, ale na razie ciężko jest mi zrezygnować ze słodyczy c; może kiedyś się uda
    powodzenia ♥
    ♥ xyu.xyuki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatkaaa :* mam nadzieję że kiedyś nam się uda xdd

      Usuń
  6. Masz rację, gdy slonce świeci za oknem czlowiek od razu lepiej funkcjonuje, dostajemy takiego kopa napędowego, że żyć się chce, jesteśmy gotowi do dzialania :)
    Śnieg niby też lubię,ale tylko wtedy gdy rzeczywiście jest to piękny, bialy puch, ale niestety w Polsce popada, a za chwilę jest chlapa, ciapa grrr

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)

    super foty, mega pozytywne- zarażasz energią ! :)


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliki Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym śniegiem to niestety rzeczywiście trochę tak u nas jest :c Dziękuję pięknie <3 oczywiście, że poklikam

      Usuń
  7. Ok, podejmuje to wyzwanie z tobą. Zaraz idę ćwiczyć. Super zdjęcia. Ja osobiście nie przepadam za wiosną i czekam niecierpliwie do lata ale kocham słońce i ciepło.

    Zapraszam do mnie: hellomyflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chyba podejmuje wyzwanie..przedwczoraj zaczelam cwiczyc..teraz z powodu choroby jeden dzien lajtowy i jutro raczej nadrabiam .... swietny luzny post!

    Ciekawe zastosowania kremu "Nivea" - http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam za Ciebie kciuki w postanowieniu miesiąca bez słodyczy ^^ Ja raczej po tygodniu bym już zrezygnowała, także powodzenia :D Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia! Ja za zimą nie przepadam więc cieszę się że są już ciepłe dni :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie marzec był niezdrowy, bo przez choroby nie mogłam ćwiczyć i przez urodziny i święta jadłam słodkie i niezdrowe rzeczy :c Kwiecień będzie fit ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że już przyszła wiosna. Od razu mam lepszy humor i więcej energii do działania. Bardzo ładne zdjęcia. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Już od dłuższego czasu przeszłam na zdrowy tryb życia, choć słodyczy nie wyeliminowałam całkowicie to jem ich naprawdę w znikomych ilościach. Mimo to wyzwanie podejmuje i właśnie na kwiecień wykupiłam sobie karnet na siłownie! Powodzenia i wytrwałości
    Mega zdjęcia, obserwuję!

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wpis <3
    Takich blogów, jak Twój powinno być więcej. Jestem zachwycona!
    Śliczne zdjęcia. Uwielbiam takie inspirujące i kreatywne posty.

    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz świetne włosy. :) Podoba mi się ta kurteczka.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super post!


    kamilkopec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie podejmuję wyzwania :D Kilka miesięcy prowadziłam taki zdrowy tryb życia i całe szczęście z niego wyszłam bo zaczynało mi odbijać. Powoli zaczynam jeść jak kiedyś, moja waga nigdy nie wzrasta więc akurat tego nie muszę się obawiać :)
    Wiosna jest moją ulubioną porą roku, a te pierwsze promyki słońca dają mi dużo pozytywnej energii :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piekne zdjecia!! Wgl jestes piekna:))
    Ja niestety nie mam czasu na diete, ale tobie zycze powodzenia!!
    Zapraszam na bloga, bo dopiero od wczoraj funkcjonuje :*
    www.kineeeczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Prawdę powiedziawszy ja też lubię śnieg pod względem jego majestatycznego wyglądu, ale nie przepadam za nim z powodu jego temperatury. Jednak jestem ciepłolubem, jak kot który wygrzewa się na słońcu ^^ sama zauważyłam ze zaokrągliłam się po zimie, więc juz od miesiąca uparcie ćwiczę :) piękne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja zdecydowanie nie tęsknię za śniegiem :D Wiosna to chyba moje ulubiona pora roku ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zmień czcionkę w poście, będzie bardziej czytelny! wtedy wszystko będzie idealnie. Stylizacja bardzo mi się spodobała:) karolinaaag - blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Great post and great blog!! :) Have a nice day!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawego bloga prowadzisz, w poszukiwaniu inspiracji możesz znajżeć do mnie <3 http://gingerartblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cieszę się, że to już koniec tej brzydkiej pogody! W końcu mogę wyjść i cieszyć się słońcem i wszystkimi rzeczami, których nie mogłam robić zimą. A mróz zniechęcał mnie do wyjścia na podwórze. Piękne zdjęcia, odzwierciedlają już wiosnę :D
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne zdjecia! Takie pelne energii i pozytywnosci! Oby wiecej takich w blogosferze :)

    Mó Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekne zdjecia

    kamilkopec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny wpis,wpadnij do mnie :) https://starstrucklandyouth.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia :) Wiosna zawsze jest dobrym motywatorem do zmian

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzymam kciuki i życzę powodzenia!:)
    Super, pozytywne zdjęcia!
    Pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu, a także zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji!:)
    Aguuuszka-klik!☼

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna stylizacja
    Ten czas bardzo szybko leci
    Piękne zdjęcia
    Cudnie wyglądasz
    Zapraszam do mnie, jeżeli Ci się spodoba to zapraszam do obserwowania
    oliwiafelkel.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe