8#: ♥ SOCKS MADE IN POLAND ♥

3/13/2016

Hi! Hey! Hello!

Witam Was serdecznie w kolejnym poście u mnie na blogu :)
Jeśli nie czytaliście poprzednich, to zachęcam, gdyż dzięki temu będziecie mogli lepiej mnie poznać.

Postanowiłam dodawać posty regularniej i jeszcze bardziej się do tego przyłożyć. Jest Was już ponad 60, co bardzo mnie cieszy. W życiu nie spodziewałam się, że aż tyle Was przybędzie w ciągu zaledwie dwóch i pół miesiąca, pomijając już fakt, że do tej pory pojawiło się tylko 8 postów


Jeśli chodzi o początek tego tygodnia (i właściwie poprzedni i jeszcze wcześniejszy też), nie minął mi on najlepiej. Ponieważ ciśnienie spadało, codziennie bolała mnie głowa - tak, dosłownie codziennie.
W zeszłym tygodniu od poniedziałku do środy miałam rekolekcje, które nieco wybiły mnie z rytmu, ponieważ mogłam dłużej spać. Jak zapewne się domyślacie, w czwartek miałam ogromny problem z wyczołganiem się z łóżka (choć lekcje mam na 10, co dla wielu z was może wydawać się dość późną godziną), a sama myśl o szkole zniechęcała mnie jeszcze bardziej niż zawsze.


Ale przechodząc do rzeczy... Dzisiaj chciałam napisać także o... SKARPETKACH!


Po części z powodu mojego zamówienia z KREBO, ale także dlatego, że wręcz uwielbiam tą część garderoby. Tak samo, jak buty i swetry, mogłabym kupować je cały czas!

Zacznijmy od tego - co według mnie jest tak fascynującego w skarpetkach? 
Odpowiedź jest prosta - wiele wzorów i kolorów, które mogą odzwierciedlić naszą osobowość! Dzięki skarpetkom możemy być bardziej oryginalni, co ja sobie cenię.


Z racji tego, że bardzo lubię "inne" skarpetki, a większość tych, które widziałam jest dość drogich (no bo błagam - 50, czy 30 PLN na skarpetki, które znając życie po pewnym czasie i tak zgubię to trochę za dużo), postanowiłam poszukać czegoś fajnego w internecie. 
W rezultacie moich poszukiwań, dotarłam do wyżej podanej strony - sklep.krebo.com.pl. W ich ofercie można znaleźć naprawdę fajne, kolorowe skarpetki, damskie, męskie jak i dziecięce. Ceny także są zachęcające.
Trzy pary skarpetek kosztują ok. 22zł, a dwie ok. 16zł.


Paczka doszła do mnie w czwartek (swoją drogą wysyłka była błyskawiczna, gdyż zamówienie nadano w środę) i już zdążyłam zakochać się w nowych skarpetkach. Mają cudowne wzory i kolory (o które się obawiałam), a w dodatku są bardzo wygodne. Ich skład to: 75% bawełny (czesanej), 23% poliamidu i 2% elastanu.


Jeśli chodzi o moją opinię - KREBO zaplusowało u mnie wysoką jakością, atrakcyjną ceną i cudownymi wzorami. Jeśli chodzi o wady - sama nie wiem, co napisać, dałabym moim nowym skarpetkom 10/10 ^-^ 
Mogę z czystym sumieniem polecić Wam ten sklep.

bluzka - Bershka | spódniczka - House | skarpetki - Krebo | glany - Steel

 *Wiem, że ten post może wyglądać na chamską reklamę marki, ale zapewniam Was, że to moja szczera opinia. Każda rzecz, którą tutaj napisałam jest zainicjowana wyłącznie przeze mnie, a nie narzucona przez producentów ^-^ (i tak będzie w każdym poście dotyczącym jakichkolwiek zamówień!).


Zapraszam:
IG | @_misio_

You Might Also Like

35 comment

  1. Cudowny outfit!:)

    Pozdrawiam,
    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam takie skarpetki, zaraz przejrzę ich asortyment! świetne zdjęcia!

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Widzę, że nie jestem sama hahah :*

      Usuń
  3. Podobnie jak Ty- moją ulubioną częścią garderoby są swetry i skarpety. Z pewnością zapoznam się z tym sklepem, skoro go polecasz! ;))
    Powodzenia w regularnym publikowaniu wpisów, z doświadczenia wiem , iż jest to mega trudne. Obserwuję- super blog, widzę, że tworzy się tu coś wielkiego. Podoba mi się tu!

    Zapraszam także do mnie! ---?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to regularne publikowanie wpisów się uda! Na razie jestem dobrej myśli ^-^
      Dziękuję :*

      Usuń
  4. Jeden z lepszych blogów, które widziałam. Oczywiście obserwuję Twojego bloga, ponieważ jest naprawdę bardzo kreatywny oraz ambitny. Zdjęcia cudowne
    Karolina

    Być może mój blog Ci się spodoba ♡
    https://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama także jestem zakochana w skarpetkach, a moimi ulubionym są nadkolanówki. Z chęcią przejrzę asortyment sklepu i może sama sobie coś zakupię? Kto wie!
    Świetny outfit! Ogólnie zakochałam się w twoim blogu i już leci obserwacja!
    http://mska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *3* dziękuję kochana, też kocham zakolanówki <3

      Usuń
  6. Jakie ładne zdjęcia :)
    Zapraszam, http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, te 30 zł za parę skarpetek to przesada! Już od dawna szukałam czegoś tańszego, ale równie dobrego i oto mnie oświeciłaś, za co bardzo Ci dziękuję. Moja komoda pęka w szwach wypełniona przeróżnymi skarpetkami, a już w szczególności tymi sportowymi, do których mam słabość. Trzeba jednak zróżnicować szafę.
    Bardzo ładne zdjęcia. Zakochałam się w spódniczce! :)

    Pozdrawiam,
    kozlovskaiza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomogłam :) Także miałam problem ze znalezieniem takiego sklepu, ale udało się! :*

      Usuń
  8. Tez uwielbiam skarpetki! :)

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nie przekombinowane, jak to bywa na większości blogów- te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)

    Mnie też ostatnio ciągle głowa boli, wczoraj zasnąć nie moglam grrr zwariować idzie przez tą pogodę, raz cieplo, slonecznie, na drugi dzien śnieg :/ masakra !

    pozdrawiam:)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Mnie w tym tygodniu głowa już za bardzo na szczęście nie bolała, mam nadzieję, że u Ciebie też jest lub będzie niedługo lepiej :)

      Usuń
  10. super post! Bardzo mi się podobają zdjęcia :) a przy okazji zapraszam na mojego bloga! naszego bloga :) http://queens-of-fucking-everything.blogspot.com/ dopiero zaczynamy. Przy okazji zostawcie komentarz i zaobserwujcie!

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zawsze cudowny outfit kochana ♥ prześliczne skarpetki c;

    ♥ xyu.xyuki ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia
    Obserwuję
    Zapraszam http://scrapmaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjecia <3 w pierwszym sie zakochalam :) sliczna jestes

    http://wooho11.blogspot.com Nowy post-zapraszam! 😊 Jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, to duża motywacja-dopiero zaczynam 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię skarpetki, które nie są "klasyczne" zwykłe więc z przyjemnością zajrzę na tą strone :D
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah udało Ci się to tak super ująć, że są nie"klasyczne", a ja głowiłam się jakby to napisać ;p

      Usuń
  15. Tak , fajne skarpetki moga byc doskonalym dopelnieniem kazdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super zdjęcia! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Często zaczynam przebierac i wybierać właśnie skarpetki :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam skarpetki! :D Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  19. JESTEM PO OGROMNYM WRAŻENIEM JAKOŚCI TWOJEGO BLOGA. Jest świetny!

    http://daydreamjuice.blogspot.com/2016/03/what-id-wear-4.html

    OdpowiedzUsuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe