#9: ♥ try to reach the goal ♥

3/20/2016

♥ Witajcie! ♥


Szczerze powiedziawszy miałam dzisiaj zupełnie inny pomysł na post, ale niestety brzydka pogoda popsuła mi nieco plany na zdjęcia przyrody i przy tym także humor. Ogólnie tak bardzo cieszyłam się, że przyszła w końcu wiosna i tutaj proszę - patrzę na termometr i ku mojemu zdziwieniu widzę, że na zewnątrz jest nieco powyżej zera. Cieszyłabym się, gdyby tylko spadł śnieg, ale raczej są na to marne szanse. W ciągu dnia było chyba około 6 stopni, ale i tak praktycznie nie wychodziłam z domu, bo wydawało się o wiele zimniej.

Dobra, teraz już bez użalania się nad sobą przejdę może do tematu posta :) 
Chciałabym dzisiaj porozmawiać z Wami o dążeniu do celu. Może być to po części powiązane z TYM postem (o postanowieniach). 


Czym jest cel? Według ogólnie przyjętych definicji tego słowa, jest to po prostu coś, do czego się dąży. Nie będę kłócić się z tym stwierdzeniem, gdyż w pełni się z nim zgadzam. Cel jest czymś dla nas ważnym, więc naturalne i logiczne jest to, że do niego dążymy.


Każdy z nas stawia sobie wżyciu przeróżne cele. Jedne większe, bardziej istotne, drugie mniejsze. Wszystkie jednak coś łączy (a przynajmniej łączyć powinno) - ważne jest dla nas, aby je zrealizować. Jak wiadomo, nie zawsze udaje nam się osiągnąć to, o czym marzymy. Czy powinniśmy się wtedy jednak zniechęcać? Zdecydowanie nie!


Na początku postawmy sobie cel! Najlepiej jak najbardziej sprecyzowany, aby nie zmieniać go tysiąc razy. Dlaczego łatwiej będzie osiągnąć nam dokładniejszy cel? Gdy uda nam się przejść przez mur, który nas od niego dzieli, będziemy pewni, że już dotarliśmy tam, gdzie chcieliśmy. Gdy cel nie będzie w ogóle sprecyzowany, wchodząc na mur, nie będziemy wiedzieć, jak wysoki jest. Ile jeszcze brakuje nam do dotarcia na jego szczyt (hahah nie wiem, czy powinnam to w ten sposób obrazować, ale myślę, że udało mi się oddać to, co chciałam i dobrze mnie zrozumieliście).


Co jednak zrobić, aby osiągnąć postawiony sobie cel? Myślę, że dla wielu osób jest to bardzo ważne pytanie.  Po pierwsze - zrobić pierwszy krok. To zdecydowanie najważniejsza rzecz. Przecież nic nie stanie się samo. Nie dojdziemy nigdzie i do niczego, nie stawiając tego pierwszego, a za razem najważniejszego kroku (dosłownie, jak i w przenośni). Musimy włożyć choć trochę wysiłku, zainwestować czas, być gotowym na większe lub mniejsze poświęcenia.


No dobra - mamy wyznaczony cel, zrobiliśmy cokolwiek w kierunku jego realizacji - co dalej? Tutaj muszę Was rozczarować, ale każdy pójdzie już swoją drogą (a przynajmniej moim zdaniem tak zrobić powinien), bo tylko my sami wiemy, co jest dla nas najważniejsze, jak będzie nam łatwiej.


Mogę jednak napisać Wam, jak ja ułatwiam sobie nieraz bardzo zawiłą, długą i męczącą drogę do celu. Jeśli oczywiście będziecie chcieli, z chęcią podzielę się z Wami moimi radami i doświadczeniami w jednym z kolejnych postów :*

  
Napiszcie proszę w komentarzach, czy chcielibyście przeczytać niedługo post, o którym wspomniałam wyżej :) 
I jeszcze jedno pytanie - chcecie, aby pojawiały się tutaj posty, na których byłby pokazany i opisany głównie outfit? Może macie jakieś inne sugestie i uwagi dotyczące bloga/postów? 

instagram: |KLIK| tumblr: |KLIK|

buty - superstar (Adidas Originals) 
spodnie - Ralph Lauren (Tk-maxx)
bluza - vinted.pl


You Might Also Like

40 comment

  1. Cudowny wpis, zdjęcia są niesamowite!
    Mam kilka celów, które krok po kroczku spełniam;)
    Karolina
    Mój blog: ♡ http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Dobrze, że je spełniasz ^^

      Usuń
  2. Lubię sportowy styl, ale czasami przełamuję go czymś dziewczęcym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeważnie też. Tym razem założyłam tattoo choker :3

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia! Każdy z nas ma swoją własną drogę do celu więc sądzę że nie ma czegoś takiego jak przepis na sukces. Tak jak napisałaś, najważniejsze jest zrobienie pierwszego kroku, a potem będziemy wiedzieli co robić dalej.

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się ze mną zgadzasz :*

      Usuń
  4. Oczywiście, że chcemy taki post :) A ten był bardzo motywujący i zachęcający do działania ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie postaram się w najbliższym czasie taki post napisać :* dziękuję

      Usuń
  5. Śliczne zdjęcia! *_*
    Post bardzo motywujący i dający do myślenia.

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Cele w życiu są bardzo ważne, każdy z nas powinien mieć chociaż jeden :)
    Pięknie wyglądasz i mimo pogody zdjęcia są świetne!
    Zakochałam się w Twojej bluzie :D
    Obserwuję kochana :*
    Pozdrawiam

    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ też kocham tą bluzę i nie oddam hahah :*

      Usuń
  7. Zdjęcia cudne

    http://daydreamjuice.blogspot.com/2016/03/what-id-wear-4.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez dążenia do celu niczego nie osiągniemy ! Świetna stylizacja i bardzo pomysłowe zdjęcia :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyznaczone przez nas samych cele, powinny być ogromną motywacją do dalszego działania. :) Ładne zdjęcia. ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Również podzielam Twoją opinie! Cele są wyznacznikiem sukcesu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że myślisz tak jak ja ^-^

      Usuń
  11. Super look, bardzo podoba mi się ta bluza
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://szum-oceanu.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^-^ w obs za obs się nie bawię ;p

      Usuń
  12. Te cele są w pewnym sensie i naszymi marzeniami. Powinniśmy uparcie dążyć do realizacji tego, by w pełni osiągnąć szczęście. Owszem, jestem bardzo ciekawa drugiego takiego postu, w którym opowiesz o swojej drodze, także z niecierpliwością czekam aż taki wpis napiszesz. Możesz zacząć tworzyć post typu OOTD, ale z umiarem-raz na jakiś dłuższy czas.
    Pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji:
    Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady :* Kolejny taki post z pewnością niedługo się pojawi!

      Usuń
  13. Świetna stylizacja! Ostatnio podoba mi się taki sportowy styl ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygoda na pierwszym miejscu hahah <3

      Usuń
  14. Świetne zdjęcia, szczególnie przypadło mi do gustu to ostatnie :) Cieszę się, że nareszcie natrafiłam na jakiegoś fajnego bloga, w którym piszesz o rzeczach ciekawych :)

    http://whatever-v.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu, dziękuję :3 Zapraszam w takim razie do obserwacji, aby być na bieżąco. <3

      Usuń
  15. Niesamowite zdjęcia. :D
    Ważne jest obieranie sobie celów w życiu, nawet tych niewielkich, bo to one nadają jemu sens. ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na swojego art-bloga,
    K.

    http://k-borkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Zdecydowanie się z Tobą zgadzam :*

      Usuń
  16. Ale śliczne zdjęcia ^^
    Przepiękne :) A co do postu to świetne,
    taki wpis lepiej zmotywuję człowieka niż cokolwiek :)

    Masz świetnego bloga! Bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam!!

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Powinniśmy dążyć do swoich celów i nie załamywać się, bo to do niczego nie prowadzi. Raz się uda, a raz nie :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę że nie warto poddawać się po malych upadkach :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cele są ważne, bo dzięki nim się realizujemy!
    Cudowne zdjęcia!
    http://vicci-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, ale świetne zdjęcia!
    Też mam nadzieję że wiosna przyjdzie już na stałe i nie trzeba będzie ubierać tych 'ciężkich' płaszczy i butów.
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. jejku jakie te zdjęcia są świetne! *-* Ja już mam dosc tych deszczy i chciałabym poczuc prawdziwą wiosne :/ pozdrawiam :*

    reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe