#11 ♥ Aktualizacja bloga - little big changes ♥

6/06/2016

Ahoy my Unicorns!


Nie wiem, czy jeszcze ktokolwiek mnie pamięta, ale wracam tutaj do Was po długiej przerwie. Nie było mnie przez dwa miesiące, z czego zbyt dumna nie jestem. Nie zamierzam się jednak tłumaczyć, bo nic to nie wniesie. Po prostu w moim życiu w ostatnim czasie sporo się działo, za równo z tych pozytywnych, jak i negatywnych rzeczy. W każdym razie - WRACAM! I teraz już na pewno na stałe :)


Postanowiłam wprowadzić w blogu kilka zmian. Nie są one może ogromne i nie ma ich wielu, ale myślę, że dzięki nim to miejsce się rozwinie, a Wam będzie się przyjemniej czytać moje wpisy i chętniej będziecie tutaj wracać ^^

Bez zbędnego przedłużania, zaczynajmy!


1. Wpisy będą pojawiać się MINIMALNIE raz na tydzień! Myślę, że to najważniejsza zmiana. Wcześniej, jak posty miały pojawiać się co 1-2 tygodnie nie mogłam jakoś się zebrać i odwlekałam często napisanie czegoś na rzecz np. oglądnięcia serialu, brak mi było systematyczności. A teraz z uwagi także na to, że już praktycznie nie ma nauki, spokojnie powinnam znaleźć tyle czasu, żeby zrobić zdjęcia choć raz w tygodniu.


2. Zmieniłam nagłówek. Mój poprzedni nagłówek, jeżeli jeszcze pamiętacie, był to po prostu napis. Całkowicie mi się on znudził. Myślę, że nagłówek, który jest teraz odbierzecie pozytywnie. Jak Wam się podoba? :)


3. Zdjęcia. Planuję w najbliższym czasie oprócz zdjęć z outfitami zacząć dodawać także inne zdjęcia (np. jakieś sesje tematyczne czy what ever). A... od razu wspomnę, że zdjęcia do dzisiejszego postu robiła jak zwykle najwspanialsza Agatka z bloga xyu-xyuki.blogspot.com.


4. Posty i tematyka. Na samym początku wspominałam, że blog nie będzie monotematyczny. Jak wyszło? Niemal każdy post był przemyśleniami. Jak będzie od teraz? Posty będą naprawdę różnorodne. Mam już nawet na klika z nich pomysł. Oczywiście nie zrezygnuję z tych "przemyśleniowych", bo sama także lubię takie czytać, ale oprócz nich będzie też o wiele więcej innych niż teraz!


5. Społeczność. Moim marzeniem dotyczącym tego bloga nie jest wcale posiadanie miliona obserwatorów i zarabianie, czy dostawanie rzeczy za darmo, choć wiadomo - byłoby miło, ale moim prawdziwym i największym marzeniem, ściśle związanym z prowadzeniem bloga, jest stworzenie mini społeczności. Zależy mi na osobach, którym rzeczywiście podoba się to, co robię, co tutaj tworzę, które mnie motywują i udzielają rad, a gdy coś jest nie tak, krytykują (konstruktywnie oczywiście). 


Właśnie w sprawie tego punktu 5 - zastanawiam się nad założeniem fanpage'a mojego bloga, choć wiem, że jak na razie nie wiele osób chociażby wie o jego istnieniu. Potrzebuję Waszej opinii - co myślicie?


Jeśli chodzi o zmiany, to byłoby już na tyle. Jeżeli macie jakieś własne sugestie, napiszcie mi na maila, lub w komentarzu :) A może któraś zmiana Wam nie odpowiada?


Co myślicie o czarno-białej sesji? 





Każdy komentarz bardzo mnie motywuje i zachęca do dalszego pisania! Nie zapomnijcie zostawić po sobie jakiegoś śladu, na każdego bloga z pewnością wpadnę! 

You Might Also Like

23 comment

  1. Śliczme zdjęcia, Fanny pomysł z czarno białą sesją. Co do planów na bloga, super! Życzę Ci powodzenia bo zapowiada się bardzo aktywnie :)
    Zapraszamy do mnie: aleksandrakubiaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki żeby wszystko ci się udało! Świetny nagłówek:)

    Zapraszam! nowy post u mnie - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pomysły na zmiany ! jak zwykle trzymam kciuki i postaram się pomóc jak mogę ♥
    ♥ xyu.xyuki ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiany zapowiadają się świetnie!
    Bardzo fajne zdjęcia, nadają charakteru!
    Myślę, że fan[age to byłby dobry pomysł, ale jednak po jakimś czasie twojego powrotu :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się te czarno-białe zdjęcia podobają! Wytrwałości!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia! :) Cieszę się, że wróciłaś. Wierzę że na stałe, bo ja zamierzam stale zaglądać ;D Pozdrooo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarno białe zdjęcia w Twoim wykonaniu to sztosik! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że wracasz, sama wiem po sobie jak trudno jest sobie poradzić z systematycznością, więc powodzenia :) Zdjęcia są wspaniałe, zazdroszczę tak dobrego fotografa ;)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że wracasz ! Śliczne zdjątka <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również niedawno wróciłam do systematycznego pisania :). Świetne zdjęcia!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, bardzo ciekawy post umiesz pisać :)
    zapraszam w wolnej chwili :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sesja:)
    ssizer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia! udanego powrotu :)
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sesja <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CallofBeauty

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia :)
    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że wróciłaś! Nagłówek prezentuje się naprawdę świetnie, a plany również zapowiadają się ciekawie :) Piękne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdemu czasami przyda się przerwa w blogowaniu. :) Fajnie, ze wprowadzasz takie zmiany i mam nadzieję, że uda Ci się je wszystkie wprowadzić. Szczególnie życzę powodzenia z systematycznością, bo sama wiem, jakie to jest czasami ciężkie. :/ Świetne zdjęcia, nagłówek bardzo mi się podoba! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  19. No więc zyczę Ci aby wszystkie Twoje zmiany się udały, wiecej systematyczności i wytrwałości :*/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie, że wracasz ;) Powodzenia we wprowadzaniu wszystkich zmian :* Mnie nowy wygląd bloga bardzo się podoba :) I fajny ten pomysł z tworzeniem społeczności, stronka na fb to dobry krok ku temu :)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w link do koszuli w najnowszym poście? :*

    OdpowiedzUsuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe