#12 ♥ best quotes about friends ♥

6/19/2016

Hej!


Jakiś czas temu siostra mojej najlepszej przyjaciółki (Agatki z bloga: xyu-xyuki.blogspot.com) zrobiła nam wspólne zdjęcia. Postanowiłam ten fakt wykorzystać, aby napisać kolejny post o przyjaźni (poprzedni: WHAT'S FRIENDSHIP?)Tym razem nie będzie to jednak typowo "przemyśleniowy" post, a zbiór moich ulubionych cytatów dotyczących przyjaźni :)


"Przy­jaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, gdy nasze skrzydła za­pom­niały jak latać."


"Naj­lep­szym przy­jacielem jest ten, kto nie py­tając o powód smut­ku, pot­ra­fi spra­wić, że znów wra­ca radość. "


"Przy­jaciel to ktoś, kto da­je ci to­talną swo­bodę by­cia sobą." 


"Każdy może współczuć cier­pieniom przy­jaciół, lecz trze­ba mieć wspa­niały cha­rak­ter, by móc cie­szyć się po­wodze­niem przyjaciela. "


"To jest praw­dzi­wa przy­jaźń - osłaniać in­nych na­wet kosztem siebie. "


"By zap­ragnąć przy­jaźni nie pot­rze­bujesz wiele cza­su, lecz sa­ma przy­jaźń jest owo­cem, który doj­rze­wa powoli."


"Przy­jaźń za­war­ta w dzieciństwie to je­dyne, co nie umiera wcześniej niż my."


"Na­wet w ob­liczu śmier­ci przy­jem­na jest świado­mość po­siada­nia przyjaciela."









Na koniec życzę Wam wszystkim udanych i aktywnych wakacji!

Mam nadzieję, że dobrze odpoczniecie od szkoły/pracy choć przez chwilę :)


You Might Also Like

21 comment

  1. świetna sesja, uwielbiam takie klimaty zdjęc!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na post ;) Bardzo fajne cytaty, pierwszy jest zdecydowanie moim ulubionym :) Bardzo ładne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu i moim i Agatki :*

      Usuń
  4. Jakie Wy ładne jesteście<3<3
    Super Dziewczyny!

    http://www.justcleo.pl/2016/06/personalised-gift-ideas-for-someone.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i zdjęcia. Przyjaciel to wspaniały człowiek który zawsze będzie przy tobie. Mam trzy przyjaciółki i Kocham Je..nie wyobrażam sobie życia bez nich. Wiele lat juz za nami 9,5 i 2 :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą :) ja z Agi też znamy się 9 lat!

      Usuń
  6. Macie super koszulki :)
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie cytaty znam i kocham. Pierwszy chyba nawet jest autorstwa Antoine'a de Saint Exupery'ego. Przy takim poście następnym razem podajcie autora danej frazy :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie przemyślałam tego, aby podać autora :p mój błąd, następnym razem się poprawię :) Dzięki za radę!

      Usuń
  8. Piękne cytaty :)
    Pozdrawiam!

    tworczo-pisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super cytaty! O przyjaciół trzeba dbać!
    Pozdrawiam! :)

    www.saralesniak.pl

    OdpowiedzUsuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe