#13 ✿ Dlaczego wolę zimę? ✿

7/04/2016

Cześć Misie!


Dzisiaj, w pełni świadoma tego, co mówię - stwierdzam, że wolę zimę od lata i obecnych temperatur, które nie wiem jak u Was, ale u mnie sięgają niemal 30 stopni.

Może pomyślicie, że zwariowałam, ale przedstawię Wam kolka faktów, które powodują u mnie takie, a nie inne podejście :)
Już bez dłuższego przeciągania:



1. W tym okresie przed wszelkiego rodzaju robalami nie da się uchronić, ale to jeszcze NIC w porównaniu z tymi paskudztwami, które lecą za tobą wszędzie. Nie ważne, gdzie będziesz, możesz uciekać, krzyczeć, kląć, one i tak będą. Jeśli nie cała chmara, to ugryzie cię choć jeden komar. I nie oszukuj się - żaden spray na komary i kleszcze nie załatwi sprawy, w końcu zapomnisz się spryskać, a wtedy cię dorwą :)



2. Wszędzie pięknie posprzątane, kurz starty z każdego zakamarka w domu, a tu nagle jakaś mała (lub nawet co gorsze większa) czarna kropka wisi na suficie, lub biegnie na ziemi. Pająki potrafią wcisnąć się wszędzie, a gdy je wypędzisz i tak wrócą.


3. Jest ciepło, wydawać by się mogło, że to nawet przyjemnie, ale co z tego, jeżeli temperatura jest a tyle wysoka, że jesteś już w samym stroju kąpielowym, najchętniej zdjęłabyś jeszcze kilka warstw. Jednak - przykro mi, już więcej ich nie masz i musisz wytrzymać skwar rodem z piekła. W zimie możesz przynajmniej zarzucić na siebie dziesiąty sweter i w końcu będzie ci ciepło.


4. Piękna opalenizna... Brzmi cudownie... Ale hmmm... Nie dla wszystkich, a już na pewno nie dla sino-bladych osób takich jak ja. Co z tego, że po opalaniu twoja czerwona jak burak skóra w końcu delikatnie zbrązowieje, skoro będzie schodzić płatami? Krem nie zawsze wystarcza.


5. W końcu założysz krótkie spodenki i będziesz mogła pochwalić się swoim ciałem... Od dłuższego czasu mówisz sobie, że zrzucisz te zbędne kilogramy i warstwę izolacyjną, która "potrzebna" była w zimie,.. Może i by się udało, ale niestety... Czas się skończył, a ty jesteś wciąż w fazie motywowania się i przeglądania inspiracji.



Na dzisiaj byłoby to już wszystko :) Mam nadzieję, że post się podobał. Może chcecie więcej wpisów tego typu?


A jakie Waszym zdaniem są największe wady lata? Koniecznie napiszcie w komentarzu!

Zapraszam jeszcze na mój ig: _misio_ na którym z pewnością pojawią się szybciej zdjęcia z mojego wyjazdu do Hiszpanii (jadę już w środę o,o)

You Might Also Like

27 comment

  1. Według mnie największą wadą lata są wszelkiego rodzaju owady, brr.. :/
    Ale tak to zdecydowanie wolę lato niż zimę ;)
    bydominikakopka.blogspot.com

    + Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie cierpię lata za to , że są w tedy burze i te wszystkie robale , masakra :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post ;) Komary, owady i całe robactwo, jest chyba najgorsze i zawsze będzie. Już wolę 40 stopni na dworzu niż robale ugh

    Zapraszam na nowy post :) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. A dla mnie lato nie ma żadnych wad :D Tak bardzo je kocham, że mimo że miekszam w bardzo ciepłym kraju, to jeszcze potrafię narzekać, że przez 2 miesiące jest zima :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę tak pozytywnego nastawienia!

      Usuń
  5. Ja lubię lato , ale sama nie wiem jakie hehe czy upały czy tak jak teraz 22 stopnie. ☺. Fajny efekt zdjęć .


    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie zdecydowanie te 22 stopnie to wystarczająco dużo ^^ Chociaż pojedyncze gorące dni nie zaszkodzą

      Usuń
  6. Nie lubię upałów ale nie lubię tez zimy. Chyba wolę kiedy na zewnątrz jest 25 stopni i wieje lekki wiaterek. A jeśli chodzi o jakies robale to chyba da się wytrzymać. Niezbyt często mam z nimi do czynienia.

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej to ja cały czas wpadam na jakieś robale i plączą mi się we włosy :c Lekki wiaterek też bardzo lubię!

      Usuń
  7. OMG, czytając tego posta dostałam taką dawkę demotywacji do lata... Ale kochanie, spójrz na tę porę roku przez pryzmat zimy, przecież lato nie jest takie złe! :)
    💜💎Unicorns World💜💎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zimę kocham hahah ale to też nie to, że lata nienawidzę :)

      Usuń
  8. Haha, ja też nie przepadam za latem i wolę zimę! Też nie znoszę tych paskudnych robali, które latają za mną gdy tylko mam jakąś perfumę na sobie, która jest słodka, lub ogółem :D ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak! Robale to największa wada Wakacji!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :)
    Ja jednak wolę lato po mimo tych minusów :D Każdy lubi coś innego :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie nie warto narzekać, bo w każdej porze roku można znaleźć coś pięknego. Jednak zgodzę się, nienawidzę owadów haha!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja całe życie kochałam lato, i nie wiem co mi się stało w tym roku, ale na wszelki wiatr i deszcz reaguję jak na dary z nieba :D Nie znoszę tego gorąca, i właśnie chyba głównie przez to, że pogoda letnia ale ciało zimowe..
    Uwielbiam wiosnę!
    Super pomysł z tymi kolorowymi zdjęciami :)
    Buziaki! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosnę też bardzo lubię :)
      dziękuję ślicznie

      Usuń
  13. Ooo tak! 5 punkt to totalnie ja. Cóż, zawsze znajdę jakąś wymówkę i jak to sie kończy? A tak, iż mam jedną parę krótkich spodenek, których nawet nie zakładam!


    Pozdrawiam,
    Sandra [blog-klik!]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah ja mam kilka ale prawie wszystkie są zwiewne i luźne :p

      Usuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe