#14 ✿ LLORET DE MAR CAMP ✿

7/21/2016

Hi! Hey! Hello!


Dzisiaj piszę do Was, mając głowę pełną niesamowitych wspomnień, wrażeń i pozostałych w niej widoków na morskie fale i miasteczko Lloret de Mar, a także wiele innych miejsc, które było mi dane zobaczyć na podczas obozu.


Do Krakowa wróciłam cała, (lecz nie powiedziałabym, że zdrowa) w poniedziałek. Klimatyzacja w autokarze jest naprawdę zdradliwa - wydaje się, że bez niej nie da się wytrzymać, a później wraca się do domu z bolącym gardłem, uszami i kaszlem. Jednym słowem nie polecam.


Najbardziej męcząca była sama podróż autokarem, która zajęła naprawdę dużo czasu. Pomimo dłuższych postojów za równo w jedną jak i drugą stronę, zdecydowanie dało się odczuć siedzenie w miejscu przez tak długi czas.


W drodze do Hiszpanii zatrzymaliśmy się najpierw w Disneylandzie na kilka godzin, a później w hotelu pod Paryżem na jedną noc. Szczerze - tego noclegu nie wspominam zbyt dobrze. Po 1. łazienki wyglądające w środku jak plastikowe puszki, w których ledwo dało się zmieścić, a co dopiero umyć, a po 2. miliony pająków w każdym zakamarku "balkonów" jakkolwiek można nazwać zewnętrzny korytarz łączący pokoje i posiadający schody. Przynajmniej śniadanie było niczego sobie :)


W drodze powrotnej nie zatrzymywaliśmy się na noc, ale mieliśmy postój najpierw na nocny spacer po Monako (było naprawdę pięknie, ale niestety byłam tak zaspana, że nie wzięłam ze sobą aparatu i nie byłam w stanie uwiecznić tego cudownego widoku), a później w Gardalandzie, który wywarł na mnie ogromne wrażenie! Każdemu, kto zastanawia się nad odwiedzeniem tego miejsca mogę serdecznie je polecić :) Jestem pewna, że gdy nadarzy mi się jeszcze jakaś okazja to z pewnością tam wrócę.


Co do samego Lloret de Mar - jest to mój drugi wyjazd do tego miasteczka, ale po 6-latach moje nastawienie uległo niewielkiej zmianie. Tym razem mogłam poznać je także od nieco innej strony. Pomijając fakt, że jest naprawdę malowniczym miejscem, pełnym pięknych widoków za dnia, chciałam wspomnieć o wielu odbywających się tam dyskotekach. Uczestnicy naszego obozu (od 16 roku życia) mieli możliwość zakupu karnetu do dość znanego klubu - Tropics. Szczerze powiedziawszy nie podbił on mojego serca, ale nie będę narzekać, bo było całkiem w porządku, choć muzyka nie do końca wpasowywała się w mój gust.

koszulka i spodnie | Stradivarius
lenonki | no name
Nie jest to z pewnością ostatni post dotyczący tego wyjazdu :) Uważam obóz za naprawdę udany i chciałabym podzielić się z Wami pozytywną energią, która mi po nim jeszcze pozostała!


A jak Wam mijają wakacje Misie?

You Might Also Like

31 comment

  1. Ślicznie wyglądasz! :) Cieszę się że Twoje wakacje są tak udane i przyznaję, że moje też :) Chociaż od powrotu znad morza nie planuję już żadnych dłuższych wyjazdów i głównie siedzę w domu lub idziemy z przyjaciółmi na miasto. Przynajmniej wypoczywam :D
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie planuję już żadnych wyjazdów :) Cieszę się że Twoje wakacje też są udane!

      Usuń
  2. Jejku, zawsze chciałam odwiedzić to miejsce, jest tak ładne ♥
    Świetne zdjęcia i stylizacja!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, ja również nie lubię autokarów i zdecydowanie na wycieczki zagraniczne wolę latać samolotem :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz na zdjęciach :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiało być cudownie!
    Co do klimatyzacji... znam ten ból. Dwa lata temu w drodze powrotnej przez klimatyzacje autokarową nabawiłam się anginy :(

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście aż tak źle nie było, ale do tej pory jeszcze kaszlę :p

      Usuń
  6. Zdjęcia wyglądają świetnie.
    Moja przyjaciółka spędza teraz czas w Lloret de Mar, czekam na jej powrót i opowiadania.
    Pozdrawiam!
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jej wyjazd też będzie udany ^^

      Usuń
  7. Po prostu cudownie! :)

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie dzisiaj wróciłam z kolonii z lloret i chyba nawet byłam na tych samych skałkach ze zdjęć, piękne miejsce! Co do Tropicsu mam podobne zdanie haha ale chyba przez to wszystko co o nim słyszałam miałam zbyt wielkie oczekiwania, a okazało się, że klub jak klub.

    Pozdrawiam i zapraszam
    dandiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To były te skałki zaraz przed zamkiem ;p widok z nich był świetny!

      Usuń
  9. Cudowne zdjęcia!!

    Zapraszam do mnie:) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne miejsce i cudowne zdjęcia :) Stylizacja też mi się podoba i myślę, że okulary to strzał w 10! Idealnie się komponują :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę wizyty w Disneyland ♡♡ Co do klimy w autokarach zgadzam się z Tobą, trzeba naprawdę uważać. Życzę powrotu do zdrowia kochana. Piękne zdjęcia i widoki. ♡

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Disneylad był zdecydowanie jednym z moich marzeń z dzieciństwa! Teraz wiem, że muszę bardziej uważać na klimatyzację :p Dziękuję :*

      Usuń
  12. Zdjęcia są genialne :D Ja bardzo nie lubię długich podróży. I do tego te ciągłe siedzenie w autokarze. Przynajmniej mieliście postoje i szliście na spacer :D A tak odnosząc się do tych pająków to mega się ich boję wiec nie wiem jak to by było gdybym była na Twoim miejscu haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siedzenie było naprawdę okropne już po kilku godzinach, a po dłuższym czasie było już ledwie do zniesienia, ale zdecydowanie się opłacało :) A co do pająków... były przerażające. Na szczęście byliśmy tam tylko jedną noc, więc jakoś przeżyłam haha

      Usuń
  13. Piękne zdjęcia :)
    Mój blog
    ♥Odwdzięczam się za każdą obserwacje ♥

    OdpowiedzUsuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe