#15 ♥ It is worth living for the memories ♥

8/23/2016

Ohayo Misie!


Dzisiaj w nieco inny sposób chciałam nawiązać do mojego wyjazdu do Lloret :)
Był on naprawdę udany jak już wspomniałam w poprzednim poście: KLIK. Poznałam wielu ludzi i choć teraz raczej nie mam z nimi kontaktu, uważam, że było warto!


Od każdej z tych osób czegoś się nauczyłam, chociażby podświadomie, kazda z nich wniosła coś w moje życie, nawet jesli było to naprawdę niewiele.

Ale wiecie, co jest w tym najpiękniejsze?

Wspólnie z tymi osobami stworzyłam wiele wspomnień, a to właśnie wspomnienia sa tym, czego nie można nam odebrać! Czymś, co w każdej chwili może przenieść nas do minionych wydarzeń.


Czyż nie warto żyć dla pięknych wspomnień? :)


You Might Also Like

18 comment

  1. Jak najbardziej warto żyć dla wspomnień i tworzyć coraz więcej nowych z fantastycznymi ludźmi!

    http:/julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspomnienia są ważne, warto ich mieć wiele ♥ Bardzo ładne zdjęcia!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo dużo takich pięknych wspomnień, wiele z nich przybyło w te wakacje :) Bardzo podobają mi się zdjęcia :) Pozdrawiam!
    http://worldofloverance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wakacje chyba zawsze przybywa wiele wspomnień! ^-^

      Usuń
  4. Piękne widoki! Pierwsze zdjęcie najlepsze, takie fit. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, dla pięknych wspomnień warto żyć! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że się ze mną zgadzasz! :)

      Usuń
  6. Cudowne zdjęcia i wspomnienia! Warto żyć dla takich wspomnień ;3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam również :) I dziękuję

      Usuń
  7. Ja żyję wspomnieniami z gór *.*
    Piękne zdjęcia, musiało być tam wspaniale!
    Szkoda, że nie masz kontaktu z osobami, których tam poznałaś.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było serio świetnie! Dziękuję :)

      Usuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe