#16 💔 THE END OF HOLIDAY 💔

9/14/2016

Hej Kochani!


Jak zapewne wiecie znów muszę chodzić do szkoły *już drugi tydzień :/*, tak jak domyślam się - większość z Was. Nie za bardzo się z tego cieszę, ale są też pozytywne aspekty. Jak to ktoś stwierdził "nie ma zła, z którego nie wynikłoby dobro", czy jakoś tak.


Cieszę się, że mogłam po tych dwóch miesiącach spotkać się znów z klasą i koleżankami z baletu, ale nie bedę także zaprzeczać, że wolałabym, aby wkacje potrwały przynajmniej miesiąc dłużej.

Bardzo dużo działo się u mnie w ostatnim czasie, dlatego też nie pojawiały się nowe posty, za co mogłabym Was znów przepraszać, ale uważam, że jest to bezcelowe, ponieważ w blogowaniu po prostu nie potrafię być systematyczna. Dlaczego? Bo jest ono zależe od wielu rzeczy - ilości mojego wolnego czasu, weny, nastroju...
Z pozoru nie są to może aż tak ważne aspekty, a jednak ich brak znacznie utrudnia prowadzenie bloga.


A cóż takiego wydarzyło się w ostatnich tygodniach wakacji?

Po pierwsze - przed prawie dwa ostatnie tygodnie pracowałam. Było to moim zdaniem bardzo ważne doświadczenie, które wniosło dość sporo do mojego życia i zmieniło o 180 stopni mój pogląd na niektóre sprawy... Ale wiecie co o dziwo się nie zmieniło? Wciąż nie jestem oszczędna i właściwie większość zarobionych pieniędzy już wydałam i w dodatku głównie na jakieś pierdoły...

Po drugie - każdą chwilę starałam się jak najlepiej wykożystać - pomijając fakt, że po pracy byłam zmęczona, starałam się jak najczęściej spotykać z przyjaciółkami, bo wiem, że w czasie roku szkolnego trochę je 'zaniedbuję' ze względu na mój totalny brak czasu.

Po trzecie - byłam na warsztatach gagi (jest to hm... jakby to określić - język taneczno-ruchowy, polegający na wykonywaniu ruchów tanecznych płynących z naszego wnętrza... no dobra, nie jest to zbyt dobra definicja. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o gadze, odsyłam do linku: http://gagapeople.com/english/about-gaga/) co także okazało się wsaniałym doświadczeniem i myślę, że poszerzyło moje choryzonty jeśli chodzi o taniec.

Mogłabym tak wymieniać jeszcze długo, ale myślę, że są to już najważniejsze rzeczy, które wydarzyły się pod koniec wakacji :)

|koszulka - Stradivarius|
|płaszcz - vinted.pl|
|spódniczka - Sinsa|
|buty - Adidas Superstar|
|plecak - Factory Outlet (House)|

A jak Wam minęły ostatnie dni wakacji?

You Might Also Like

36 comment

  1. super zdjęcia
    http://patrycjakolosowska.blogspot.com/2016/09/13-09-16.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się w sumie cieszę, że wróciłam do szkoły. Przynajmniej będę mieć teraz bardziej uporządkowane życie :)
    Pierwsza praca jest bardzo cennym doświadczeniem, które wiele uczy :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie to bardzo cenne doświadczenie!

      Usuń
  3. Oh tak, wakacje niestety trwają zbyt krótko, ale już zdążyłam przyzwyczaić się do szkoły. Ładne zdjęcia. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wciąż nie do końca się przyzwyczaiłam ;p

      Usuń
  4. Tęsknie za wakacjami, ale nawet się cieszę, że szkoła sie już zaczęła ;)

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny blog💕
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem systematyczność nie jest ważniejsza niż jakość postów, więc wybaczamy!
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  7. Też od pewnego czasu pracuję i naprawdę zaczynam rozumieć moich rodziców dlaczego tak narzekali, że ciężko i chcieliby chodzić do szkoły. :)

    Cudowne zdjęcia :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi bardzo dobrze mineły ostatnie dni wakacji, byłam na wymarzonym wyjeździe. :)
    Super stylizacja! Pozdrawiam

    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety trzeba się w końcu wbić w szkolną rutynę :D
    Obserwujemy?

    http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja juz czuje szkole, ale jest mi w niej tak super, ze nie mam z nia problemow <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pogoda w ostatnie dni wakacji nie dopisywała, dlatego troszkę się leniłam. Jednak to dobrze wykorzystany czas dla mnie. Ja w czasie roku szkolnego też mam strasznie mało czasu..niestety.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w ostatnie dni wakacji odpoczęłam i przygotowałam się do szkoły. Oczywiście nie zabrakło przy tym spotykania się z koleżankami i wyjazdów. <3
    justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja przez ostatnie dni wakacji przygotowywałam się do szkoły :)

    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja miałam tylko miesiąc wakacji bo zaczęłam pracę. Powodzenia w szkole! :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. No ja niestety tez zbytnio sie nie cieszę, ale siedzę przy książkach bez przerwy tylko po to żeby nie mieć zaległości i nadmiaru nauki.

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie już nic nie przyciąga do szkoły i chciałabym ją jak najszybciej zakończyć :D

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga, nowy wpis :)
    klik ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również nie cieszę się zbytnio z powrotu do szkoły!
    >>Alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chciałam właśnie znaleźć jakąś pracę na wakacje, ale jednak nie wyszło :D
    Masz śliczną koszulę!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny post, super zdjęcia :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  20. powodzenia w szkole! nie martw się, to przeciez nie tylko nauka ale jak sama napisałaś- znajomi <3 buziaki!
    weronikastaron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdy pracowałam też miałam ten 'problem' że wydawałam kasę na pierdoły i nagle nie było nic, choć w głowie sobie mowiłam, że jestem taka oszczędna :P

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie koniec wakacji jest naprawdę trudny. Nie dlatego, że nie muszę iść do szkoły. Musze pożegnać się z mamą i czekać 4 miesiące aby znów ją zobaczyć... plusem jest to, że czas szybko mija :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post! Cool backpack and coat! Like denim))
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja! Prześlicznie wyglądasz :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładna stylizacja :)
    pozdrawiam xoxo

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Izabell from SYDNEY SLEEK - KLIK❤

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne zdjecia:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia w nowym roku szkolnym! Świetna stylizacja ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe