#17 ♥too many words, not enough action♥

10/05/2016

Nie da się cofnąć wypowiedzianych słów...


Jedyne, co ci pozostało, to mieć nadzieję, że nikt ich nie słyszał, ewentualnie nie zapamiętał...

Ale czy będziesz sam sobie wmawiał, że te słowa nigdy nie wydobyły się z twoich ust? Pomyśl... Nie oszukuj się...


A o czym właściwie będzie dzisiejszy post?

Właśnie... Zapewne choć kilkoro z Was pomyślało sobie, że ten post poświęcę paplaninie o tym, żeby nie zwierzać się byle komu z naszych problemów, kilkoro, że będzie to wywód o kłamstwie,  a jeszcze inni, że chcę pisać o tym, aby sekrety które powierzy nam ktoś inny zachować wyłącznie dla siebie.


I cóż... Powiem tyle - może kiedyś napiszę na któryś z tych tematów, ale tylko MOŻE. To słowo jest poniekąd wprowadzeniem do tego, co chciałam Wam przekazać.

Nie uwierzę, że nie zdarzyło Wam się powiedzieć że coś zrobicie i właściwie, to na słowach się skńczyło. Możecie się zarzekać, przysięgać, ale nie, nie ma najmnijeszych szans, żebym uwierzyła.

Weźmy jako przykład sytuację w której na początku roku mówimy - "będę się uczyć". Teraz spróbuj przeanalizować ile z osób, które tak twierdziły zaniechało już swoje ambitne plany. Nie mnie oceniać, każdy miał swój powód.
Żeby nie było, że sprowadzam wszystko do szkoły, nauki etc. to podam jeszcze jeden dość powszechny przykład - odchudzanie. Ile osób mówi - "odchudzam się", a po kilku dniach, co gorsza godzinach czy minutach, jakgdyby nigdy nic je słodycze, chipsy, kebaby, lub z radością pałaszuje 10 dokładkę obiadu. Oczywiście, nie wszystkie, ale wiele. Ok, tutaj też nie oceniam, każdy miał jakiś powód.



Mam nadzieję,  że dzięki tym przykładom udało mi się zobrazować o co mniej więcej chodzi.

Mówimy coś, co zupełnie lub w dużej mierze odbiega od tego co myślimy/ w co wierzymy - takie puste słowa bez pokrycia.

Właściwie chcelibyśmy, ale mam się nie chce.

Zastanów się - czy nie wierząc że możesz zrobić to co akurat byś chciał istnieje jakiekolwiek prawdopodobieństwo, że rzeczywiście to zrobisz? Istnieje, owszem, ale niewielkie.



Możliwe, że wszystko, co napisałam było bardzo haotyczne, więc przepraszam za to.

Dlaczego w ogóle o tym piszę? Ja tak nie robię? Jasne, że zdarza mi się, uważam to za jedną z moich największych wad, a właściwie to dwie z największych - jedną jest lenistwo przez które czasami nie robię tego, co mówię, że zrobię, a drugą brak wiary w siebie.
Ale wiecie co?
Staram się z tym walczyć, bo po prostu denerwują mnie osoby które mówią że coś zrobią, a później zlewają sprawę. W takich sytuacjach przypominam sobie jednak, że sama nie jestem święta i też mi się zdarza.


A teraz dobranoc Miśki :) Dzisiejszy post był bardzo reflekcyjny, także piszcie, czy Wam się spodobał.
Dziękuję ślicznie za ponad 30 komentarzy pod poprzednim wpisem i 10k wyświetleń! To bardzo motywuję, więc będę wdzięczna jeśli coś po sobie zostawisz - komentarz... albo i obserwację hehe :*

You Might Also Like

12 comment

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah ja ją kocham :) fajnie że się ze mną zgadzasz ^^

      Usuń
  2. Śliczna laleczka :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt z codzienną nauką to jednak średnio wypala, ale w pozostałych sytuacjach kiedy sobie coś postanowię to do tego dążę :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Ja czasami nawet nieświadomie wtrącę, że coś zrobię i czasami wychodzi jak wychodzi.

      Usuń
  4. Łatwo jest łamać własne postanowienia, zwłaszcza wtedy kiedy nie mamy motywacji lub nie jest to wcale dla nas ważne, zwykłe 'zacznę się uczyć' moim zdaniem za wiele nie mówi, łatwiej jest gdy konkretnie mamy postawiony cel typu 'będę odrabiać lekcje tego samego dnia kiedy są zadane' :P

    Zapraszam! Miło mi będzie jeśli zaobserwujesz!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  5. mam takie 3 lalki! ta tez jest piekna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Zazdroszczę w takim razie i dziękuję :)

      Usuń
  6. Bardzo nie lubię słów bez pokrycia, sama staram się tego unikać, a przynajmniej, jeśli sprawa dotyczy innej osoby. Dlatego też, bardzo mnie denerwuje, kiedy ktoś coś obiecuje, a potem "zapomina", bo mu tak łatwiej.

    fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe