#19 💗 INSPIRED COLLAGES...1 💗

11/02/2016

Hej Misie!


Dzisiaj krótko i zwięźle. 


Ostatnio zaczęłam tworzyć kolaże (zlepki zdjęć, obazów, tekstu i bóg wie czego, jak zwał, tak zwał) ze zdjęć które znalazłam na tumblerze. Właściwie podobają mi się efekty, więc postanowiłam, że co jakiś czas na blogu będę je publikować w ramach inspiracji, które do tej pory się nie pojawiały, bo nie wiedziałam w jakiej formie takie posty pisać (i problem rozwiązany hehe).


Kolaże, będą pojawiać się też na osobnym blogu, do którego link jest na górze, więc jeżeli jesteście zainteresowani dodatkową dawką inspiracji to serdecznie zapraszam do zaobserwowania :)


Co sądzicie o tym pomyśle? 

You Might Also Like

22 comment

  1. Super pomysł! Bardzo fajnie jest to wykonane :)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolarze, ogólnie to lubię oglądac takie lekkie posty z samymi inspiracjami :D http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł fajny :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Inspiracje świetny pomysł <3

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam posty z inspiracjami! Sama spędzam mnóstwo czasu przeglądając tumblra! Pozdrawiam!

    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio coraz żadziej wchodziłam na tumblra i teraz właśnie tak mnie do niego przyciągnęło :)

      Usuń
  6. Urocze kolaże <3 a lata 90. to mój ulubiony styl, cudna inspiracja :)

    http://wiktoriamigdar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję *^* lata 80 i 90 najlepsze :)

      Usuń
  7. Wyjątkowe inspiracje :)
    bynattie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super są te kolaże, myślę że są bardzo inspirujące :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje :*

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie to wygląda! Uwielbiam przeglądać portale typu tumbrl, można znaleźć wiele ciekawych inspiracji:D

    Zapraszam: KLIK<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, takie portale są bardzo inspirujące :)

      Usuń
  11. Ja uwielbiam przeglądać takie inspiracje, więc z chęcią zaobserwowałam tamtego bloga ;) Myślę, że to naprawdę świetny pomysł!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Ważne, że robisz coś co bardzo lubisz robić :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne :)
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia!! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe