#20 💦 Why I love dramas? 💦

11/05/2016

W tym ponurym jesiennym nastroju witam wszystkie duszyczki które błądząc w otchłaniach internetu znalazły się właśnie tutaj.


Dzisiejszy post chyba będzie nieco luźniejszy niż te przeładowane moimi przemyśleniami, ale rzecz jasna, jak to na mnie przystało, kilka refleksji z pewnością chociażby przypadkiem wplotę.

A już konkretnie odwołując się do tytułu posta - dlaczego kocham dramaty?
(odpowiem na to pytanie dość powierzchownie, nie zagłębiając się w moje życie i całą historię zafascynowania tym gatunkiem, żeby nie stworzyć tutaj niekończącego się monologu...)

Od dawna lubię ten gatunek, naprawdę od bardzo dawna, jednak moja miłość ujawniła się dopiero po obejrzeniu filmu "Ósmoklasiści nie płaczą" (z resztą bardzo go polecam), kiedy to nałogowo zaczęłam oglądać filmy, których głównym wątkiem był nowotwór, a gdy wyczerpały się ich (znane mi wtedy) zapasy również inne mocno poruszające produkcje (z długą fascynacją filmami o holokauście).


Oczywiście jak to w związkach bywa - były i wzloty i upadki. Czasami oglądałam kilka dramatów dziennie, a bywało i tak że przez kilka miesięcy nie widziałam ani jednego.

Teraz przechodząc do sedna... 

Dramaty poprawiają mi humor. Ok. To może być dziwne. 
Kiedy oglądam jednak filmy tego gatunku, przestaje użalać się nad sobą (i nie, nie dlatego, że inni mają gorzej, bo nienawidzę/nie toleruję takiego porównywania, po prostu nie) a zaczynam wnikać w życie bohaterów, przejmować się ich złą sytuacją, zapominając często o własnych problemach.

Wiadomo - problemy trzeba rozwiązywać, ale gdy tak nad nami wiszą i wiszą, warto czasami sobie troszkę ulżyć :)

Oczywiście nie jest to jedyny powód, dla którego takie filmy lubię, ale chyba najważniejszy. 

*zdjęcia w tym poście uznajcie bardziej jako zapowiedź sesji, która niedługo powinna pojawić się na blogu w pełniejszym wydaniu*

You Might Also Like

54 comment

  1. Też lubię dramaty, szczególnie psychologiczne, bo często uświadamiają nas one o codziennych lidzkich problemach
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam dramaty. Dają mi do dużo do myślenia, to nie są filmy, o których się po prostu zapomina. Kiedy jestem smutna czy przygnębiona to głównie je oglądam, bo tylko one w takich chwilach potrafią poprawić mi humor, a gdy już obejrzę przynajmniej jeden, przez długi czas nie mam ochoty oglądać filmów innych gatunków, tylko dramamty. Takie to wciągające...
    http://forever-online-trish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis :) Niektóre dramaty są moją wielką miłością i jednymi z moich ulubionych filmów. Chociaż czasami trudno mi jest znieść bardzo ciężką i depresyjną atmosferę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mi akurat taka atmosfera w filmach nie przeszkadza, ba, nawet bardzo ją lubię ^-^

      Usuń
  4. o nie,ja zdecydowanie wolę filmy sensacyjne albo komedie, te dramaty naprawdę wywołują u mnie ból głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam film "Ósmoklasiści nie płaczą" i od tego czasu zupełnie inaczej patrzę na niektóre sprawy. Uwielbiam książki i filmy, które skłaniają do refleksji ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten film też zdecydowanie zmienił postrzeganie różnych rzeczy :)

      Usuń
  6. Ostatnio bardzo polubiłam dramaty. Ciągle szukam nowych do oglądnięcia :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo planuję napisać post o dramatach które polecam, więc zapraszam ponownie!

      Usuń
  7. ja rzadko oglądam dramaty :) fajne zdjęcia!
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moimi ulubionymi gatunkami filmowi są głównie horrory, dramaty oraz komedie. Rzadziej oglądam dokumentalne, wojenne oraz science fiction czy fantasy.

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię dramaty, ale i tak nie oglądam zbyt wielu filmów - wolę książki o tej tematyce. Lubie zagłębiać się w życie bohaterów, analizować ich psychikę i decyzje, które podejmują.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki też są świetne! Niestety z moim totalnym brakiem czasu na wszystko aktualnie nie umiem wygospodarować go na czytanie książek, szczególnie że wiszą nade mną jeszcze zaległe lektury szkolne...

      Usuń
  10. Bardzo przyjemnie czytało mi się ten post ! Ale ja jestem osoba która bardziej przepada za komediami ;) zapraszam też do mnie http://m-rudstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie lubię dramatów, bo za bardzo wczuwam się i jest mi później źle, ponuro i smutno :D

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie lubię się tak wczuć, ale nie powoduje to u mnie złego nastroju po obejrzeniu filmu, a wręcz odwrotnie ;p

      Usuń
  12. Świetnie napisane! :) Ja nie przepadam za dramatami ;) Zaobserwowałam :)


    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się zdjęcia, są takie inne, kreatywne! <3
    Zostaje na dłużej!
    Zapraszam też do mnie:)

    http://voile-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Tak cieplutko na serduszku. Pomyślałam że przerobię zdjęcia w ten sposób i naprawdę bardzo się starałam żeby to jakoś wyglądało :)

      Usuń
  14. Dużo słyszałem o tym filmie, chyba zabiorę się aby go obejrzeć. Co do dramatów to są mi one obojętne.
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet się nie zastanawiaj haha był świetny!

      Usuń
  15. zakochałam się w formie Twoich zdjęć.
    A co do dramatów również je uwielbiam, był czas w którym oglądałam je nałogowo, ósmoklasiści nie płaczą również widziałam ale osobiście bardzo polecam "Keith" jeden z moich ulubionych a także "nasza klasa" co prawda estoński, co może nie zachęcać ale baardzo dobry i poruszający, długo we mnie siedział po obejrzeniu, naprawdę mocny film.
    mvgdalena - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku *^* dziękuję, 'Keith' też bardzo lubię, a 'Nasza Klasa' tak nade mną wisi i czeka aż będę miała chwilę na obejrzenie ;p

      Usuń
  16. Zdecydowanie podzielam twoją 'miłość' do dramatów. Uwielbiam wgłębiać się w życie bohaterów i 'przeżywać' wszystko z nimi. :) Zdjęcia są naprawdę bardzo interesujące! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  17. "Ósmoklasiści nie płaczą" to jeden z bardziej lubianych prze ze nie filmów. Sama dosyć rzadko oglądam filmy, więc nie mam ulubionego gatunku. Post inny niż wszystkie i bardzo mi się podoba, a te zdjęcia są cudowne!

    Pozdrawiam,
    myylifeedreamss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kocham dramaty, a "Ósmoklasiści nie płaczą" to jeden z moich ulubionych filmów. Kocham ten gatunek za to, że mogę przeżywać wszystko z bohaterami :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie przerobione zdjecia :) Podoba mi się ten efekt :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia.Ja też lubię dramaty.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię dramaty, a w szczególności "Zanim się pojawiłeś". Piękny film.

    Pozdrawiam
    elsslyne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jakoś nie przepadam za dramatami, przepiękne zdjęcia, czekam na resztę :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zdjęcia :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jedyny "dramat" jaki oglądałam świadomie i z własnej nieprzymuszonej woli to Forrest Gump :) Nienawidzę dramatów i unikam ich jak tylko mogę :)
    Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię dramaty, ale zawsze oglądam je w towarzystwie, nigdy samemu :)
    pozdrawiam, sleeplessGabe

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne zdjęcia i świetny outfit- zupełnie w moim stylu. Co do dramatów- również je uwielbiam. Zawsze na nich płaczę, ale zupełnie nie wiem czemu, lubię nawet na nich płakać. Polecam ci Now is good o ile jeszcze nie oglądałaś, ale przypuszczam, że widziałaś już :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ps. Powiem Ci, że Twój blog mnie bardzo pozytywnie zaskoczył, zostawiam obs :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Również uwielbiam dramaty, i to nie tylko w filmach, ale i w serialach. Mnie jednak fascynują jeszcze wszelkie filmy o podłożu paranormalnym. Mają w sobie taką mroczność i to mnie bardzo ciekawi. Wypadłam z kontekstu, co do tematu posta, więc wracam na ziemię!
    Dramaty, jak pisałaś, sprawiają, że zapominamy o swoich problemach, które przy innych nie są tak naprawdę wielkimi problemami. Ciągle się zbieram do obejrzenia "Ósmoklasiści nie płaczą", ale wciąż nie mam czasu, żeby pozwolić sobie na wieczorny maraton filmowy.
    Jeszcze co do Twojego bloga, ma świetną treść, dobrze podchodzisz do tematu. Myślę nawet, że masz w sobie duszę prawdziwej pisarki, życzę sukcesów i zostawiam obserwacje. :)

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię dramaty! Kiedy je oglądam mam okazje poznać inne realia, poczuć się jak inny bohater, wejść w jego buty :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. ja ogolem rzadko kiedy filmy ogladam, ale jak juz cos ogladam to lubie dramaty czy tez i horrory- to pozwala odreagowac :D hah

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z wielką chęcią;)
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bawię się w obs/obs ale byłam pewna że Twój blog obserwuję od jakiegoś czasu bo byłam na bierząco hahaha a okazało się, że nie, więc już też obserwuję <3
      Mam nadieję, że mnie zaobserwowałaś dlatego, że Ci się tutaj podobało :)

      Usuń
  31. Ja również mam tendencję do wplatania moich refleksji w posty, chociaż wiem, że nie każdy może być nimi zainteresowany. :) Lubię dramaty, ale zależy jakie. Chyba obejrzę ten film, który poleciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja z kolei kocham horrory haha :D
    Sannness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Od czasu do czasu lubię pooglądać dobre dramaty. Ale moje ulubione filmy to filmy akcji, sensacyjne i kryminalne.

    Zapraszam do mnie na nowy post. Przez zmianę adresu bloga straciłam trochę czytelników. Będę wdzięczna z obserwację i odwdzięczę się jeżeli o to poprosisz.
    aleksandrakubiaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię dramaty. Całkiem niezłe zdjęcia. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. O ile kocham kryminały o tyle dramaty są dla mnie źródłem inspiracji. Piękne są <3
    TROL

    OdpowiedzUsuń
  36. Do pewnego czasu nie przepadałam za dramatami, ale po obejrzeniu tego filmu, uwielbiam je :p
    Pozdrawiam!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  37. Jako gatunek filmowy uwielbiam dramaty, zaraz po horrorach to moje ulubione filmy :D tak samo jak gatunek anime :) super stylizacja, bardzo ładny jesienny kolor ! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Dla mnie nic dziwnego, że dramaty poprawiają ci humor. Ja się śmieję z horrorów :D
    Buziaki

    nextomea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe