#21 🍁 autumn outfit 🍁

11/13/2016

Hej Misie! 

Dzisiaj przychodzę do Was ze wspomnianym w ostatnim poście outfitem :)


Szczerze powiedziawszy chciałabym jakoś fachowo go opisać... Ale dlaczego miałabym lać wodę nie do końca znając się na temacie mody?

Po prostu często w podobny spodób ubieram się na codzień, więc chcę tutaj wyglądać tak samo, jak normalnie, bo po co stroić się tylko na zdjęcia?


Katanka ze zdjęć to teraz moja ulubiona rzecz w szafie! Jeans bardzo mi się podoba, a takiej kurtki szukałam naprawdę długo, ale w końcu udało mi się! Musiała mieć dwie cechy: być jeansowa i mocno oversize'owa. W żadnym sklepie nie znalazłam takiej która by mi odpowiadała. Tą kupiłam w lumpeksie za może 20zł?

Czy żałuję? Zdecydowanie nie, chociaż teraz 'oversize'ową', damską i w odpowiedzim dla mnie rozmiarze znalazłabym w niemal każdym sklepie, ale ta jest wyjątkowa.
Już naprawde nie ważne, że to męski rozmiar L. Po prostu ją kocham. Bezwarunkowo.




Na koniec chciałabym bardzo podziękować Wam za tak liczny odzew pod poprzednim postem! Wiele z Was pisało, że zdjęcia Wam się podobają, przez co jest mi niezmiernie miło, bo był to taki mały eksperyment, a przerobienie ich troszkę czasu mi zajęło :)

Mam kilka nowych pomysłów na posty, ale ponieważ chciałabym bardzo, abyśmy tworzyli ten blog wspólnie, koniecznie piszcie, co chcielibyście zobaczyć.
W najbliższym czasie na pewno pojawi się post z kilkoma dramatami które polecam, a także taki z refleksjami.

Trzymajcie się cieplutko w tą ponurą pogodę :)

You Might Also Like

59 comment

  1. Chciałabym zobaczyć pod z twoimi refleksjami.Naprawdę super zdjęcia.A ta jeansowa kurtka świetna!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno taki się pojawi już niedługo :) dziękuję :*

      Usuń
  2. Bardzo ładnie przerobiłaś zdjęcia!
    Też bardzo lubię kurtki jeansowe, a najlepsze są właśnie takie luźniejsze.
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zdecydowanie luźniejsze są najlepsze!

      Usuń
  3. Burgund to Twój kolor!! :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:

    www.nkfn.pl
    FB || INSTAGRAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, piękny kolor szalika. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia. Misiu w okularach jest boski !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah, ta miłość do ciuchów! XD Fajna ta katanka, muszę sobie taką sprawić, ale to już chyba na następną jesień, bo teraz przyjaźnię się z moją cudowną puchową kurtką (tak, jestem wielkim zmarzluchem). Niezły pomysł z pluszakiem! Bardzo dostojny z niego gość!

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmarlzuchem zdecydowanie też jestem ;p teraz chodzę w tej kurtce głównie po szkole bo bez niej mi zimno haha

      Usuń
  7. ooo rany ale sztos! wszystko idalnie pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja bardzo mi się podoba! Nic dodać, nic ująć :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja świetna <3 Rozumiem twój sentyment do katany, bo sama mam sentyment do niektórych ubrań, poza tym świetna jest ^^

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zostań stałym czytelnikiem, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ahh... sentyment do ubrań niestety kończy się przeważnie szafą pękającą w szwach ahahahah ale co poradzić ;p

      Usuń
  10. jak zaawsze bardzo kreatywne zdjęcia! ♥
    Fajny post katana, faktycznie śliczna!

    http://voile-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia! Super pomysł z tym miśkiem. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna stylizacja! Ten misiu jest taki uroczy i idealnie wpasował się w zdjęcia!
    Czekam na więcej postów tego typu :D

    Pozdrawiam,
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolor szala ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cool photos!
    Stylish look!
    Would you like to follow each other? Follow me in blog and in Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie na nowy post!
    Będę bardzo wdzięczna jeśli poklikasz w linki! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowe zdjęcia, fajnie zrobiłaś te kolaże :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja taka na luzie i ta katanka no idealna jest :))!


    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia jak i stylizacja! A pomysł z misiem, przyznam słodki i oryginalny! ;)

    Pozdrawiam ! ;)
    CZEŚĆ TU OLA

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna stylizacja :) Z niecierpliwością czekam na kolejne posty. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać ile pracy w to wkładasz! Cudne zdjęcia, stylizacja perfecto :D

    Zapraszam do posta o prezydencie USA, co obiecał Polakom?
    http://sakuranokii.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodobał mój blog zachęcam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super outfit! strasznie podobają mi się takie luzne kurtki dżinsowe :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna całość :)
    Zdjęcia są super :DD

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę świetna ta kurtka! Lepiej kupić taką za 20zł w lumpeksie niż wydać 200zł na podobną w sieciówce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) a do tego nikt nie będzie miał takiej samej ;p

      Usuń
  24. zakochalam sie w tych zdjeciach! sa tak przepelnione optymizmem, ze usmiech sam sie na twarzy pojawia :)

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/ odwdzięczam się za obserwację

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie stylizacja w moim stylu ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo pasuje Ci ten odcień burgundu:) super wyglądasz:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekam na post z refleksjami, uwielbiam takie! :)
    Świetna stylizacja <3
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardo ładna stylizacja! Ewidentnie burgund to twój kolor ;)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo pomysłowe zdjęcia. Świetna jeansowa kurtka!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny ten szal! <333


    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna stylizacja!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia :)!
    Ta kurtka jest super :)

    pink-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe