#22 Historia oparta na faktach. Jak poznać przyjaciela?

11/20/2016

Cześć. Dzisiaj chciałabym zabrać Cię do mojej przeszłości. Opowiem Ci niezwykle fascynującą, wielowątkową historię z niesamowitymi zwrotami akcji i fabułą niemalże dorównującą najlepszym światowym bestsellerom. Opowieść oparta na faktach, niepowtarzalna i wyjątkowa.


Historia która zmieniła moje życie.
Historia dzięki której jestem taką, a nie inną osobą.
Historia która pozwoiła mi być tutaj, gdzie jestem teraz.

Przedstawię Ci krótkie zobrazowanie tego, w jaki sposób przed niemal dziesięciu laty poznałam moją najlepszą przyjaciółkę - Agatę (xyu-xyuki.blogspot.com).


Dobra, dobra... Może zatrzymajmy się na chwilę w pierwszym akapicie... 
Czy wyjątkowe rzeczy zawsze dzieją się w wyjątkowy sposób?
Odpowiedź na to pytanie brzmi NIE (oczywiście jeżeli ktoś rozumuje chociaż w odrobinkę podobny sposób do mnie)

Przyjaźń zdecydowanie jest czymś wyjątkowym, ale często przyjaciół poznajemy w całkowicie normalnych okolicznościach, przy codziennych zajęciach. 


Ja Agatkę poznałam pierwszego dnia szkoły w drugiej klasie podstawówki. Byłyśmy razem w klasie. Czy od razu się zaprzyjaźniłyśmy? Nie do końca, ale jak mówi jeden z moich ulubionych cytatów który świetnie się tutaj wpisuje: "By zap­ragnąć przy­jaźni nie pot­rze­bujesz wiele cza­su, lecz sa­ma przy­jaźń jest owo­cem, który doj­rze­wa powoli."


Każdy moment w naszym życiu może nieść za sobą coś wyjątkowego, niezwykłego.

Każda z osób które spotkasz może okazać się w przyszłości twoim najlepszym przyjacielem.
Naprawdę nie ma wiekszego znaczenia w jakich okolicznościach ją poznamy, liczy się to, jakie później stworzymy z nią relacje, jak będziemy traktować się nawzajem.

Poprzednie posty o przyjaźni:
♥ WHAT'S FRIENDSHIP? ♥
♥ BEST QUOTES ABOUT FRIENDS ♥

Z pewnością napiszę jeszcze kiedyś post o bardzo podobnej tematyce. Dzisiaj było to takie hmm... Szybkie wyrzucenie z siebie reflecsji. Stwierdziłam, że muszę o tym npisać, (a jak sami widzicie - na zdjęciach nie mna nie, a jest Agatka), więc bądźcie pewni, że do tego tematu jeszcze wrócę :) I to dość szybko.


You Might Also Like

27 comment

  1. to co piszesz jest takie piękne <3 przyjaciel w życiu drugiego czlowieka jest niczym aniol :)

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać.' :)

      Usuń
  2. Naprawdę świetnie to napisałaś *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjaźń to coś bardzo pięknego :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że twoja przyjaciółka też ma bloga, ale myślę, że nawet nie trzeba szukać wspólnej pasji w przyjaźni
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na jakiś czas go zawiesiła :c też myślę, że nie potrzeba szukać wspólnej pasji!

      Usuń
  6. super że macie wspólną pasje,cudne zdj z różą :D
    Pozdrawiam ♥ ♥

    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z moją przyjaciółką przyjaźnię się już jakieś 11 lat, więc sporo. Od małego lubiłyśmy się razem bawić i wygłupiać ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lepsze niż nie jeden bestseller ;)

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z moją przyjaciółką niestety się oddaliłyśmy przez szkołę każda się uczy do swoic sprawdzianów, nie mamy aż tak dużo czasu dla siebie jak kiedyś... To przykre
    obserwuję https://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My także nie mamy dla siebie szczególnie dużo czasu... Nie chodzimy razem do szkoły od 5 lat, nauki jest teraz strasznie dużo, ale najważniejsze, że przyjaźń wciąż trwa ;p

      Usuń
  10. Ważna w przyjaźni jest próba, próba czasu. Moja przyjaciółka, którą znam od 12 lat wyjechała kilka lat temu do Niemiec, wszyscy byli pewni, że to już koniec. Wcale, że nie. Do dzisiaj codziennie ze sobą piszemy, kiedy może przyjeżdża :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na post, lecz czuje niedosyt więc czekam na kolejne posty ^^ Agata ślicznie wyszła na zdjęciach <3

    Pozdrawiam,
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajnie, że macie przyjaźń która już tak długo trwa :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Odwdzięczam się za obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow super blog masz tu piękne stylizacje!
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa historia, każda przyjaźń ma swoją historie, często dziwne, mało realistyczne ale to właśnie jest w tym najlepsze. Świetny post! :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi niestety nie udało się trafić na prawdziwą przyjaciółkę :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że nie ma na to żadnego przepisu, ale fajnie, że wam się udało. Ładne zdjęcia ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie napisane <3 sama mam przyjaciółkę i skoczyłabym za nią w ogień :P

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, jak słodko! Ja mam 3 przyjaciółki!

    Zapraszam na mój blog ♕ - Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu ♕

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że razem macie wspólną pasje :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny post :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyjaźń jest piękna i potrzebna człowiekowi. Ale tylko ta prawdziwa,bo często używając zbyt dużych słów nazywamy przyjaźnią relację,która nie zasługuje na to. Fajnie,że w Twoim przypadku jest tak dobrze i trwa tak długo! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe