#23 🍂🍁Jesienni Ulubieńcy🍁🍂

11/27/2016

Cześć Wam!


Z racji że TUTAJ... i TUTAJ pisałam, że blog będzie monotematyczny, dzisiaj - tak żeby nie być gołosłowną - dla odmiany coś innego.

Chciałabym podzielić się z Wami moimi "jedzeniowymi" ulubieńcami jesieni, czyli po prostu tym, co w ostatnim czasie stało się dla mnie niemal niezbędne i okropnie ubolewałabym, gdyby okazało się, że nie mam tego w domu.

1. KAWA (Tchibo crema z Biedry)
Zbyt wiele mówić chyba nie muszę... Kto nie pije codziennej, gorącej, porannej kawy? I to szczególnie jesienią, gdy po przymusowym opuszczeniu cieplutkiej kołdry na zewnątrz wciąż jest ciemno jak w środku nocy. Właściwie... 5:50 to dla mnie właśnie taka pora, więc brak światła się zgadza...

2. MALINOWA OWSIANKA
Kiedyś brzydziłam się owsianek, a teraz pochłaniam je tonami hahah. Przeważnie wieczorem gotuję sobie owsiankę z dodatkiem pokruszonych mrożonych malin, wkładam ją do lodówki i rano cieszę się kleistą mazią o dziwnej konsystencji. Może i brzmi strasznie - 'kleista maź'... no ale cóż, nie oszukujmy się, nie wygląda to za pięknie, za to smak i wartości odżywcze wszystko wynagradzają :)

3.CZERWONA HERBATA PU-ERH
Już od dawna jestem miłośniczką czerwonej herbaty. Właściwie nie mam chyba znajomych, którzy także by ją lubili. Jedni narzekają na zapach, inni na smak, a ja po prostu kocham bezwarunkowo! To takie moje małe uzależnienie od ponad roku. 

4. ORZECHY WŁOSKIE
Szczerze powiedziawszy co ja mogę tutaj napisać? Po prostu są pyszne! Kiedyś ich nie lubiłam bo były dla mnie gorzkie, ale teraz zupełnie mi to nie przeszkadza i mogłabym pochłąniać je tonami :)
A co wy uwielbiacie jeść i/lub pić w ostatnim czasie?

✨ kliknij aby zaobserwować bloga 

You Might Also Like

56 comment

  1. Ostatnio piekłam pierniki, kojarzą mi się właśnie z późną jesienią i zimą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, aż mi zrobiłaś ochotę na pierniczki!

      Usuń
  2. Widzę, że mamy podobne gusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień kojarzy mi się właśnie z herbatami o różnych smakach. W tą porę roku smakują jakoś lepiej ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie podisuję się pod wszystkim :) A ja dodatkowo czekoladę do picia Mokate z miętą <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj w jesień ja herbatę piję po prostu litrami :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Owsianka wyglada super, chetnie bym taka zjadla tylko ze do tego herbata bo nie przepadam za kawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy bardzo podobne gusta! Jedno się tylko nie zgadza- nie przepadam za kawą ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  8. Aj, współczuję wstawania o tej porze, ja wstaję o 6.40 a i tak dla mnie to noc :/ Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię pić kawy i udaje mi się funkcjonować, nie przepadam również za orzechami.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Malinowa owsianka- pycha, uwielbiam :D
    Pozdrawiam ♥ /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham herbatę. Najlepszy napój na jesienne wieczory. świetny post!

    http://weruczyta.blogspot.com/
    zapraszam do zadawania pytań

    OdpowiedzUsuń
  12. Yuuumy, looks amazing :D Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam czerwoną herbatę :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mi się zachciało tych orzechów jak na nie spojrzałam! :)
    Ja teraz ciągle piję herbatę malinową i kawę cappucino :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja wiórki kokosowe hahaha :D

    bardziej podoba mi się ten drugi sweterek, piękny jest ten kolor!

    http://justemsi.blogspot.com/ odpowiadam na obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Malinowo owsianka wygląda pysznie! Ja teraz codziennie piję wieczorem kakao ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Czerwona herbata i orzechy? Jak najbardziej tak! Ja owsianki nadal się będę brzydzić, a kawa na mnie nigdy nie działała ;D I właśnie zdałam sobie sprawę z tego, że właśnie to czerwonej herbaty brak mi w kuchni, pora iść kupić, dzięki :D
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa, czy nie działa... Dla mnie po prostu jest dobra i lubię jej smak, a działanie to taki 'skutek uboczny' ahhahah
      Fajnie, że Ci o niej przypomniałam :*

      Usuń
  18. Ja uwielbiam kawę ale musi być z mielonych ziaren i oczywiście z mlekiem. To jest mój ulubiony napój na każdą porę roku.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię niemal każdą... może być biała, czarna, rozpuszczalna, z mielonych ziaren ;p byle nie fusiasta

      Usuń
  19. Omg! Jestem uzależniona od tej kawy! Szczególnie uwielbiam ją pić pół na pół z mlekiem :D

    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. herbtay piję nałogowo ! uwielbiam je :)
    Obserwuję jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nałogowo jem kanapki z nutellą co mnie przeraża :O

    OdpowiedzUsuń
  22. great article and photos! thank you for sharing :)


    www.staysya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. oooo rany wybralas same cudowne rzeczy <3
    az narobilas mi smakow!

    OdpowiedzUsuń
  24. pyszne herbatki o tej porze roku to podstawa :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Loved your post! <3
    Would you like to follow each other on GFC? ^^

    Michelle | www.mishcheungx.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Każdy poranek zaczynam od kubka herbatki, za to kawy w ogóle nie piję. Może to dziwne, ale nie lubię jej smaku :D Orzeszki włoskie także uwielbiam! Muszę wypróbować tą czerwoną herbatę.

    Pozdrawiam i zostaję na dłużej :*
    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Owsianka z malinami wygląda przepysznie :)
    http://sukienkiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. nigdy nie próbowałam czerwonej herbaty, chyba się skuszę :)


    http://dressupwithpatt.blogspot.com/
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie owsianka na zmianę z nasionami CHIA w te jesienne poranki :)
    I pokochałam kaszę bulgur,o!

    https://wartowiedziecwiecej.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja wstaje o 6.20 i bez kawy nie przetrzymałabym całego dnia ;c
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam wszelkiego rodzaju herbaty ale czerwonej jeszcze nie piłam, na pewno kupie sobie w tym miesiącu! obserwuje :) martawbu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Z wszystkich twoich ulubieńców mam ochotę skusić się na kawę, choć w moim wydaniu kawa wygląda dość niecodziennie. Zalewam ją samym mlekiem i nie każda rozpuszczalna kawa smakuje w ten sposób dobrze, choć chętnie zaryzykuję i skosztuję tą polecaną przez ciebie.

    ||Pozdrawiam, Tina
    http://tinaha.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. No i co? Przeczytałam i idę jeść... albo pić :D albo wszystko na raz
    orzechy włoskie <3 <3 <3

    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Kawa... uwielbiam! Mój domowy przepis na kawę polega na spienieniu mleka z dodatkiem rozpuszczonej nutelii i zalaniem espresso. Pyszności w kubku, niezależnie od marki kawy. :)
    Pozdrawiam serdecznie! alteraven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja kawy rano nie piję, po prostu nie mam czasu na to:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Zostałam Twoim 100 obserwatorem! *oklaski* :D
    Kocham czerwoną herbatę - mimo, że smakuje jak mokra ziemia (nie , nie jadłam nigdy mokrej ziemi...), a fanką owsianki jestem od niedawna, kiedyś nie mogłam jej dotknąć :P Obserwuję - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Teraz zjadam sporo mandarynek :D
    Kawy nie pije, więc pozostaje herbatka lub cappuccino.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Też lubię czerwoną herbatę! Zawsze kupuję ją w Rossmannie ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Owsianka i orzechy włoskie także moimi ulubieńcami <3

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam herbaty, a w okresie zimowym szczególnie ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ciekawy post :)

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  42. W sumie to nie piłam jeszcze czerwonej herbaty, a owsianki jadam niezwykle rzadko (żeby nie powiedzieć nigdy). Ale mnie teraz naszła ochota na coś dobrego...

    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  43. Na jesień i zimę rano tylko ciepła owsianka i zielona herbata :D <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja na jesień zakochałam się w herbatach z green hils ;)
    |M Ó J B L O G|

    OdpowiedzUsuń
  45. Owsianki i orzechy kocham to jesienią! Najlepsze jest to, że jedno i drugie jest zdrowe!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga dzisiaj dodałam przepis na zdrowe pierniczki, liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe