#24 😥 Co zrobiłam nie tak? 😥

12/01/2016

Cześć Misie!

Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami moimi refleksjami dotyczącymi błędów jakie popełniamy... i właściwie nie tylko, ale sami się przekonajcie!


Jest wiele pytań...

Co robić?
Która opcja jest lepsza?
Co wybrać?
Co powinno być priorytetem?

Nie ma jednej, dobrej odpowiedzi...

To co postanowisz kształtuje Ciebie i Twoją przyszłość.
EFEKT MOTYLA...


Twoja sytuacja aktualnie nie jest zbyt dobra? Zapewne obwiniasz siebie (lub innych) za zły wybór, Zastanawiasz sie co powinieneś był zrobić w jakiejś sytuacji z przeszłości. Takie gdybanie... Dochodzisz do wydawać by się mogło - sensownych wniosków. Czy na pewno jednak byłoby przez to lepiej?


Twoja sytuacja teraz może np. prowadzić do czegoś, co w przyszłości zaowocuje jakimś sukcesem. Może upadłeś na dno aby odbić się od niego i zmotywować, a Twoje nastawienie pomoże Ci w osiągnieciu czegoś, czego wcześniej byś nie dokonał?
Może inna opcja doprowadziłaby do jeszcze gorszego położenia? Kto wie... Może nie poznałbyś osób które teraz są dla Ciebie ważne, wartościowe...


Nie popadajmy jednak ze skrajności w skrajność. Możliwe, że Twoje życie byłoby lepsze gdybyś podjął inną decyzję. ale nie możesz tego wiedzić. Dlatego nie rozpamiętuj błędów przeszłości, a skup się co najwyżej na nie powielaniu ich!


Zapraszam Was do dyskusji w komentarzach na ten temat! Myślę, że każdy z Nas będzie miał tutaj nieco inne zdanie i bardzo chciałabym poznać wasze stanowisko w tym temacie :)

You Might Also Like

38 comment

  1. Każdy z nas popełnia błędy. Ale błędy uczą i tylko od nas zależy czy je powtórzymy czy czegoś się nauczyć. Fenomenalne zdjęcia! Obserwuje.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Też uważam, że błędy uczą.

      Usuń
  2. Dokładnie tak - nie ma co wracać do tego co były, tylko skupić się na tym co jest i będzie.

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post. Zgadzam się całkowicie. Jeszcze niedawno bardzo interesowałam się efektem motyla po obejrzeniu filmów "Niezwykły Przypadek Benjamina Buttona" i "Efekt motyla" :D, które bardzo polecam. Ciekawa jestem jak wyglądałoby moje życie, gdybym zmieniła choć kilka decyzji. Nawet to co zjemy na śniadanie może mieć jakiś wpływ na przyszłość! 😂 Cudowne zdjęcia! 💓
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety jeszcze tych filmów nie widziałam, a na 'Efekt motyla' już bardzo długo się zbieram ;p tylko zawsze przypomina mi się o nim gdy nie mam czasu hahhahahahha

      Usuń
  4. Świetnie napisane, Każda decyzja kształtuje naszą przyszłość :D
    Może obserwujemy?

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bawię się w obserwacje za obserwacje :) Jeżeli Ci się podoba to zaobserwuj, a jeżeli nie, to po prostu tego nie rób.
      Dziękuję :)

      Usuń
  5. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog!

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    .
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki temu że popełniamy błędy, uczymy się! Nikt z nas nie jest idealny , jesteśmy tylko ludźmi!
    Super post, zostawiam obserwację :D i oczywiście zapraszam do siebie reginaboguckaaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swoje błędy trzeba zrozumieć, przemyśleć, wyciągnąć z nich wnioski i nie starać się już ich popełniać ponownie.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post! Zdjęcia również ;)
    http://emilkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie oglądam się za siebie. Zawsze patrzę w przód a to, co się nie udaslo, lub okazało się błędnie podjętą decyzją staram się traktować jako lekcję na przyszłosć.
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze jest to co tu i teraz. Wszystko inne powinno zostać tylko wspomnieniem. :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne zdjęcia! <3

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Ważne jest też by dac sobie tę drugą szansę i wyciągnąć wnioski, by nie popełniać tych samych błędów
    człowiek uczy się całe życie :)

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Człowiek jest tylko człowiekiem i zawsze będzie popełniał błędy. Moim zdaniem nigdy nie wiemy czy to co zrobiliśmy w przeszłości było błędem, być może gdybyśmy podjęli inną decyzję byłoby jeszcze gorzej.
    Co do gdybania to nie uważam, żeby było to coś złego :p. Dla mnie to jeden ze sposobów na wyciągnięcie wniosków.
    zaryzykuj i kliknij

    OdpowiedzUsuń
  15. jak tu ładnie! podoba mi się! śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam ♥
    esteratakesphotos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy wpis, aż zatrzymałam się na dłużej. Zgadam się z nim, często obwiniamy otoczenie za swoje niepowodzenia jednak większość z nich jest spowodowana tym, że nie możemy się pogodzić z błędami przeszłości. Tworzymy błędne koło porażek, z którego nie jesteśmy w stanie się wydostać. Na koniec dodam, że stylizacja jest przepiękna. Bardzo lubię czerń, szminka urzekła mnie całkowicie!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. it is less expensive as compared to numerous other Human growth Hormone dietary complement manufacturers http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem, wszystko nas czegoś uczy, musimy się tylko nauczyć zauważać swoje błędy i coś z nich wynosić. Ale zdecydowanie nie ma sensu rozpaczać nad tym, co było, bo i tak do tego już nie wrócimy.
    Świetne zdjęcia ! :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przede wszystkim takie zastanawianie się nad tym "a co by było, gdyby...", dodaje nam dużo zmartwień i zabiera czas, który moglibyśmy wykorzystać na bycie szczęśliwym. Sama ostatnio przekonałam się, że nawet złe momenty, które mogłyby popsuć nam dzień, mogą sprawić, że będzie to jeden z najlepszych dni :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post, nie ma co rozpamiętywać błędów z przeszłości, trzeba wziąć się w garść i skupić się na teraźniejszości :)

    Mój blog ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  21. Błędy są rzeczą ludzką, trzeba tylko potrafić je wybaczać sobie i innym...
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  22. Boskie zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  23. nie warto myśleć o tym co było ;) cudowne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  24. Priorytetem powinno być Twoje szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem jest nie patrzenie wstecz, na błędy. Trzeba iść dalej, życie na jednym błędzie i porażce się nie kończy :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie ja często przyłapuję na rozpamiętywaniu decyzji. Może i nie jest to najlepsze co mogę robić, ale dzięki temu albo jestem spokojniejsza dochodząc do wniosku, że postąpiłam dobrze, albo wyciągam jakieś wnioski :)

    Może wpadniesz na chwilkę dzieciństwa? :) Disney on Ice

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem zdania, że jeśli miałabym możliwość zmienienia czegoś w przeszłości to nie zrobiłabym tego. Zadowala mnie kim aktualnie jestem, co robię, czym się interesuję, jakich mam znajomych. Każdy zmieniony wybór rozpocząłby niekończącą się reakcję łańcuchową. Po prostu nie należy rozpamiętywać naszych błędów, bo to one po części doprowadziły nas do tego kim jesteśmy - a ja myślę, że dzięki nim teraz mogę cieszyć się własnym szczęściem i spełnieniem :)
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo wpłynęłaś na mnie tym postem! Bardzo Ci dziękuje!
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie napisałaś , masz dla mnie bardzo ciekawy styl pisania - czyli ciekawy i bardzo fajny i piękny .
    Zdjęcia są śliczne.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Dermessence has most essential nutrients that this formula has and that act directly and indirectly in combating again signs from the inside out. for more information please visit http://www.newfitnessbooster.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe