#25 ❄️ Winter outfit ❄️

12/11/2016

Hej!


Mój blog za dwa dni obchodzi pierwsze urodzinki :) Bardzo mnie to cieszy.
Bywały lepsze i gorsze chwile, ale najważniejsze, że wciąż tutaj jestem i wydaje mi się, że posty są coraz lepsze.

płaszcz - po mamie
torebka - Reserved
buty - Bershka
spódniczka - C&A
szalik - secondhand
bluzka - Stradivarius

Choć ostatnio bardzo dużo działo się w moim życiu, dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją z poprzedniego wpisu, bo myślę, że warto ją pokazać, a wydarzenia z tego tygodnia muszę przemyśleć i z pewnością pojawi się w najbliższym czasie post z refleksjami.
Nie będę może dokładnie opisywać, co się wydarzyło, ale jestem pewna, że wyciągnę jakieś wnioski, którymi z chęcią się podzielę.


Szczerze powiedziawszy nie lubię szalików, przeważnie mi przeszkadzają i czuję się jakbym miała zaraz się udusić, ale ten jest jednym z dwóch, które jestem w stanie zdzierżyć.
Jego materiał jest tak milusi, że obecność czegoś na szyi nawet przestaje przeszkadzać. Moim zdaniem właśnie przez to, że jest taki włochaty - dość ciekawie wygląda.


Ostatnio nie za często 'stroję się' tak wychodząc z domu. Ponieważ na polu jest zimno, w 80% (jak i nie więcej) przypadków wyglądam po prostu jak ziemniak, byle byłoby mi ciepło.
Pewnie kiedyś już pisałam o tym, że jestem zmarzluchem?

Ten outfit moim zdaniem nadaje się zdecydowanie tylko na temperatrę dodatnią, ale to zależy już od indywidualnych preferencji hahah
Ja na ujemne temperatuty zapewne nie odważyłabym się nawet założyć spódniczki.


(Przepraszam za brudne nie najczystsze buty, ale niestety tego dnia padało i było błoto)
Co sądzicie o takiej stylizacji na cieplejsze zimowe dni?

You Might Also Like

27 comment

  1. Ślicznie wyglądasz :) Stylizacja bardzo mi się podoba
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja, spódniczka ma piękny kolor!
    ja też jak jest tak zimno to ograniczam moje wyjścia z domu :D

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja i fajne kreatywne zdjęcia! :))
    Pozdrawiam
    https://madame-marcelline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna spódniczka i świetna stylizacja, podoba mi się
    http://znak-interpunkcyjny.blogspot.co.at/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w kolorze spódniczki. Bardzo ładna torebka :)
    Zapradzam do mnie
    http://cattleyapaulina.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja, masz świetny styl i stworzyłaś genialny
    look sama chętnie bym się tak ubrała :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale szybko minął roczek! Z gratulacjami poczekam do urodzinowego posta.
    Co do stylizacji, wielki plus za buty! Są bardzo fajne i pasują do Twojej spódniczki.

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam
    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze bardzo fajne i przemyślane zdjęcia! Nic tylko zabierać się do czytania!
    pozdrawiam!
    http://voile-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jest to może do końca mój styl, ale zdjęcia jak najbardziej mi się podobają! Daję międzyinternetowego przytulaska za kolorki :)

    Może wpadniesz na mały wywód o komercyjnej gonitwie? :) Pogwałcenie (?) grudnia

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję roku bloga! ♥ Ja też w zimie zazwyczaj wyglądam jak ziemniak i jestem zmarzluchem. Chociaż ostatnio t=robiąc zdjęcia na bloga byłam w spódniczce i zmarzłam jak nigdy .-.
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję z powodu roczka. Bardzo.lafny płaszcz,szczególnie kształt kaptura :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! ♥ Super blog. Obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze uwazam ze powinnismy sugerowac sie tym aby bylo nam wygodnie i cieplutko! Nawet nie zwrocilam uwagi ze buty sa brudne, haha!
    Gratulacje kochana pierwszego roku! Zycze abys miala jeszcze wiecej takich urodzin blogowych i samych sukcesow! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnóstwa prezentów pod zieloną choinką,
    pyszności na wigilijnym stole,
    wspaniałej rodzinnej atmosfery,
    wypełnionej melodią staropolskich kolęd,
    a także wystrzałowego, bąbelkowego Sylwestra
    i spełnienia marzeń w Nowym Roku!
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna stylizacja ♥ Wesołych Świąt x

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja bardzo mi się podoba, moja siostra ma nawet taką samą spódniczkę i ciągle ją jej podbieram, bo jest prześliczna! :) Cudnie przerabiasz zdjęcia, to z ptaszkami spodobało mi się najbardziej.
    Pozdrawiam gorąco, Agatkapomadka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny outfit i świetny płaszczyk - ja też lubie przygarniać rzeczy po mamie ;D
    A co do szaliczków, to ja je uwielbiam, bo jestem mega zmarzluchem i zawsze mi zimno :P
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*


    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna stylówka oraz zdjęcia :D :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe