#26 What is important?

1/18/2017

Witam Was po dłuższej przerwie!


Od tak dawna chciałam coś napisać, żeby nie było tutaj tak pusto i smutno...
Ale zawsze coś wypadało - jak nie choroba, to za dużo nauki, a jak nauki było ciut mniej to znów się rozchorowałam. I gdzie tu sprawiedliwość? 

Teraz nauka znowu spadła na mnie w ogromnej ilości, a do tego wszystkiego nadrabianie zaległości... Jednym słowem - TRAGEDIA.


Dzisiaj chciałam napisać Wam głównie o tym, że w życiu niesamowicie ważne jest to, żeby mieć na kogo liczyć. 
Próbowałam napisać więcej na ten temat, ale słowa nie chciały kleić się w sensowne zdania. Posiadanie tak wspaniałych przyjaciół to coś, czego nie da opisać się 'zlepkiem literek'.

Jeżeli tak jak ja macie w swoim życiu takie osoby/osobę, to doceniajcie je i zróbcie wszystko, żeby ich nie stracić. 


*organizacyjnie - następny post najprawdopodobniej pojawi się dopiero w czasie moich ferii (zaczynają się 30 stycznia), ponieważ nie mam możliwości zrobienia wcześniej zdjęć*

You Might Also Like

9 comment

  1. Warto mieć przyjaciół na których można liczyć :*
    Czekam na kolejne posty
    bo bardzo mi się spodobało u ciebie -obserwuję!!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Na całe szczęście mam przy sobie osoby na które mogę liczyć :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na kolejny wpis :) Przyjaciele są bardzo ważni- w końcu to rodzina, którą sami sobie wybraliśmy.
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje. Mam taką osobę powinnam to docenić, ale czasami nie wychodzi. Czasami ta osoba zaczyna mnie denerwować, przeszkadza mi, a po pewnym czasie znowu dziękuje jej za to, że jest i z całego serca ją doceniam. Też tak masz?

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Doceniajmy ważnych dla nas ludzi :)
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do obserwacji i komentowania :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dojrzałam aby w pełni doceniać innych, trzeba cieszyć się każdą minutą. Odpocznij kochana i czejkam na masę nowych postów w ferie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też mam ostatnio sporo nauki :( trzymaj sie, jakoś to przetrwamy!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mieć kogoś na kim można polegać to piękna rzecz :)
    pozdrawiam
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ehh jak dobrze,że mam ferie... ale już niedługo się znów zacznie.. w mojej szkole doslownie zwariowali z tą nauką:)

    OdpowiedzUsuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe