#28 ZAFUL

4/02/2017

Hej Misie!


Wybaczcie za moje ciągle nieobecności tutaj. Ten rok po prostu jest dla mnie niewyobrażalnie ciężki.
Zawsze odczuwalne było dla mnie to, że mam mniej czasu wolnego, niż wszyscy inni z mojego otoczenia, ale o ile kiedyś troszkę go miałam, teraz nie mam go niemal zupełnie.


Jeżeli nie wpadacie tutaj zbyt często, niekoniecznie o tym wiecie - łączę dwie szkoły - liceum i szkołę baletową. Ostatnio daje mi się to we znaki bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Nie ma się co dziwić, bo w końcu w szkole baletowej jestem w ostatniej - IX klasie, co oznacza, że w tym roku zdawać będę dyplom zawodowego tancerza.
Jest to dla mnie ogromny stres za równo w jednej jak i drugiej szkole, szególnie, że akurat na stres jestem od zawsze bardzo podatna.


Wychodzę z domu o 7, a wracam o 21 nawet nie zawsze mając czas na zjedzenie zwykłego obiadu.

Nie chcę narzekać. To mój świadomy wybór.
Chcę tylko rozjaśnić Wam sytuację, przez którą posty pojawiają się tak rzadko.


Ten post wygląda na post skrajnego H I P O K R Y T Y. Nienawidzę, gdy bloggerki lub youtuberki wracając do tworzenia dodają post "współpracowy". Moim zdaniem wygląda to tak, jakby im się nie chciało i dodawały coś tylko dlatego, że tak ustaliły z daną firmą.
Aby nie przesiąknąć hipokryzją do ostatniej nitki napiszę tyle, że kurteczkę dostałam już dawno, a sklep nie upomina się o post, więc gdybym stwierdziła, że mi się nie chce, najprawdopodobniej po prostu bym go nie dodała (chociaż to nieco kłóciłoby się z moją moralnością... i było ułomnie nieprofesjonalne...)

Nie pogrążając się dalej...

Jestem tutaj, ponieważ bardzo brakowało mi bloga. Przez tak długi czas stał się on sporą częścią mojego życia i mam nadzieję, że uda mi się w całym tym zabieganiu odnaleźć kilka spokojniejszych momentów, które przeznaczę właśnie na to miejsce.


Jak w tym (niezwykle chaotycznym) poście wspomniałam, dłuższy czas temu nawiązałam współpracę z firmą ZAFUL.

Cóż mogę napisać?

  • Kurtka, którą zamówiłam szła około 3 tygodni, jak na chiny - ani to długo, ani krótko. 
  • Jej jakość jest bardzo zbliżona do tej z sieciówek.
  • Śmierdziała dość mocno tym charakterystycznym zapachem taniej 'chińszczyzny', a właściwie to to futerko/polarek śmierdziało/dział. Po pierwszym praniu zapach był o wiele słabszy, ale nadal lekko wyczuwalny. Po czasie znika.
  • Kurtka jest zgodna ze zdjęciem na stronie.
  • Rozmiary są zawyżone. Nosząc S zamówiłam M, a rękawy są za krótkie...


Czy polecam? 
Raczej tak. Pomimo kilku wad kurtka jest super, bardzo lubię w niej chodzić i często mi się to zdarza. Myślę, że inne jeansowe kurtki wykonane są w podobny sposób.
Jeśli o mnie chodzi - nie zamawiałabym na tej stronie dopasowanych ubrań, a z tych oversizeowych o rozmiar, lub 2 większe.
Nie gwarantuje, że to co napisałam Wam się sprawdzi -  to tylko luźne spekulacje o innych rzeczach z oferty sklepu...


Bardzo proszę Was jeszcze o kliki w ten link: ZAFUL.com

Postaram się bardzo, aby posty pojawiały się regularnie, ale spróbujcie zrozumieć moją sytuację :) Chciałabym, alby ten blog się rozwijał, ale póki co wiem, że nie ma na to większych szans przy moim nawale obowiązków.

Ale nie martwicie się - gwarantuję, że  w wakacje wszystko nadrobię!



You Might Also Like

15 comment

  1. Świetna kurtka i dobrze w niej wyglądasz ;) Podoba mi się to że chodzisz do szkoły baletowej, pewnie jest ciężko.... Powodzenia przy zdawaniu dypomu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka jest bardzo ładna, super w niej wygladasz. Świetna stylizacja.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja i fajne okularki :)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety zamawiając na tych chińskich stronach powinniśmy się spodziewać że coś jednak może być nie tak, tak jak piszesz o rękawach. Ale mimo to kurtka naprawdę wpada w oko i bardzo mi się podoba. A przede wszystkim bardzo ci pasuje :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  5. Super okulary:)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam uczęszczać na lekcje baletu, ale nigdy nie było mi to po drodze, dlatego życzę ci udanego roku i zadanych egzaminów. Powodzenia!
    Kurtka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna opinia, tak ludzka. Mimo współpracy z firmą nie usiłujesz się ani podlizać ani ich zjechać. A sama kurtka boska, póki nie zaznaczyłaś nie zauważyła,że rękawy są krótsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta kurtka, ciekawa i mam wrażenie, że idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. extra kurteczka;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Doskonale Cię rozumiem! Dla mnie to nie hipokryzja, to Twój blog i Twoje miejsce w sieci, wiec masz prawo dodawać posty takie jak lubisz :) Stres i wracanie do domu po 21 przeżywałam w szkole sredniej. Łączyłam wtedy naukę w szkole z nauka do matury i praca dodatkowa. :) Ważne, ze choć raz w miesiącu wrzucisz tutaj coś, odezwiesz się do nas, to się liczy :) Kurteczka jest piękna. Sama chciałam sobie taka kupić, ale niestety nie miałam okazji, bo nie mogłam znaleźć swojego koloru i rozmiaru. Może w przyszłości ja zakupie i będę dumnie nosiła, bo jest cudna :) Życzę Ci powodzenia w szkole i w blogowaniu i mniej stresu,a więcej relaksu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka robi wrażenie! x
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak średnio mi się podoba tą stylizacja, ale spodnie i okulary super ;)
    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe