#30 A WRONG GLANCE

8/03/2017


Zbyt często żyjemy tak, 
Jakbyśmy nagrywali nasze życie
Spoglądając jedynie w ekran aparatu
Zamiast rozglądać się wokół
I dostrzegać piękno.


Witam w tym opuszczonym skrawku internetu.
W moim życiu tyle się działo przez ostatni czas... Jak zawsze - za równo te pozytywne jak i negatywne rzeczy, choć właściwie ciężko nawet stwierdzić w jaki sposób nacechowane były niektóre z nich. Właściwie 'pozytywne' i 'negatywne' to bardzo względne pojęcia...


Odrywając się od wcześniejszej myśli - czy coś się we mnie zmieniło przez te niemal 3 miesiące?   Tak, bardzo dużo, ale trudno jest mi określić co dokładnie.

Skończyłam szkołę baletową i szczerze powiedziawszy ciężko jest mi wyobrazić sobie, jak będzie wyglądać następny rok szkolny. Od 10 lat codziennie po lekcjach czekała mnie druga szkoła. Nie miałam na nic czasu i ciągle towarzyszył mi ogromny stres. On ciągle gdzieś we mnie tkwi. Nie tak łatwo jest pozbyć się wpajanej przez tyle lat 'logiki myślenia' że nic nie robi się wystarczająco dobrze, że jest się za grubym, że za mało się stara. (Ale może o tym w innym poście, bo już zupełnie odbiegam od tego co chiałam pisać hahaha)


Teraz w końcu nawiązując do tematu... Zauważyłam, że bardzo często patrzymy na życie zbyt ogólnikowo, rozpatrując wszystko w kategoriach dobre lub złe, ładne lub brzydkie. Oceniamy wszystko nie biorąc pod uwagę często ważnych szczegółów i przez to mamy zagięty obraz rzeczywistości.
Przecież coś co jest 'dobre' w rzeczywistości może tylko się takie wydawać, albo być dobre tylko dla niektórych, a w czymś co jest 'brzydkie' możemy jednak dopatrzyć się pięknych elementów.
Ciężko jest mi dokładnie wytłumaczyć, to co chcę przekazać, ale mam nadzieję, że w pierwszych kilku linijkach tego posta dobrze to ujęłam :)


Co Wy uważacie na ten temat? Może w zupełnie inny sposób zinterpretowaliście początek posta?


You Might Also Like

10 comment

  1. Zgadzam się z tekstem na początku posta. Często nie dostrzegamy piękna, które jest wokół nas, skupiając się na czymś innym. Gratuluję ukończenia szkoły baletowej! Przykro mi, że przez te 10 lat miałaś napięty grafik. Wiem, że często wywołuje on dużo stresu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli o mnie chodzi - niestety jestem bardzo podatna na stres :( A tak napięty grafik tylko to potęgował. Dziękuję! :*

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia! Bardzo klimatyczne ! I stylizacja tez przepiękna ♥️
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia! Często nie doceniamy tego co mamy, piękna otaczającego nas świata :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  4. powierzchowność oceniamy często pod względem własnego punktu widzenia. Ludzie bardziej doświadczeni życiowo, mający trochę rozumu w głowie nie patrzą tylko na zewnątrz. Mam nadzieje, że twoje wysterowane przez te lata się zmieni, bo to smutne, że ktoś wpaja ludziom takie głupie i bezsensowne "niedowarości". Pozdrawiam i trzymam kciuki. Chcę też powiedzieć, że bardzo podoba mi się twój blog. Oryginalnie operujesz grafiką i świetnie tworzysz fotografie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, zastosowany efekt - mega!!! <3
    Tak, często patrzymy na różne sprawy zbyt ogólnikowo.
    Czasem warto zagłębić się w temat i po prostu docenić.

    KONKURS DO WYGRANIA 4 SZOPERKI, ZAPRASZAM NA BLOGA!

    Zapraszam również do wspólnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega zdjęcia ♥
    A co do postu... Często dajemy różnym rzeczom tak zwane przypinki ładne, brzydkie lub dobre,złe. Ale tak naprawdę coś może być dla nad dobre a dla innej osoby wręcz przeciwne, wiele rzeczy odbieramy inaczej. Wszystko zależy od naszego punktu widzenia :)
    Jest film który w jedynym momencie właśnie porusza ten temat,a nazywa się on " Chata ", film fajny, choć nie każdemu może się spodobać bo występuję tam Bóg, byłam na nim na wycieczce szkolnej razem z księdzem i początkowo nie byłam do niego przekonana, ale gdy zobaczyłam zwiastun,a potem obejrzałam film, zaskoczył mnie on bardzo pozytywnie. Porusza on właśnie temat dobro, zło, ale także wiele innych :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się, że zbyt ogólnie patrzymy na życie bo to co dla nas może być dobre czy złe dla kogoś innego niekoniecznie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe