#31 BIG COMEBACK?

8/09/2017

Hej misie!


Świat wciąż biegnie do przodu, a ja i mój blog nadal stoimi w miejscu. Dosłownie krok od magicznego pola 'START'. Minęło coś w okolicach 1,5 roku odkąd powstało to miejsce w sieci, a ja nie mogłam przyłożyć się na  tyle na ile bym chciała.


Brak systematyczności totalnie rozstraja jakąkolwiek rutynę, poniekąd zmniejsza chęci do działania. U mnie ze względu na mocno ograniczoną ilość czasu po prostu tej systematyczności być nie mogło, graniczyło to z cudem. Nie - nie chcę się tłumaczyć - zawaliłam.


Brak systematyczności spowodował niemal trzymiesięczną przerwę. Odkąd zaczęły się wkacje jakoś tak odkładałam i odkładałam robienie zdjęć, jak zdjęcia już były to nie chciało mi się ich przerobić, bo 'były brzydkie'. Szczerze powiedziawszy doszło do momentu gdy myślałam że już tutaj nie wrócę.
Ale w ostateczności - jestem, a te 'brzydkie' zdjęcia możecie zobaczyć w poprzednim poście :)


Tym razem posty będą pojawiać się raz w tygodniu. Nie wiem jeszcze w jaki dzień dokładnie, ale najprawdopodobniej w soboty, ale to jeszcze się zobaczy. W każdym razie nie dopuszczę do sytuacji w której w ciągu tygodnia nie pojawiłby się post.


Mam nadzieję, że systematyczność przyczyni się też do postępu - lepszych zdjęć i postów, a to natomiast do większej ilości komentarzy które bardzo motywują :)

You Might Also Like

27 comment

  1. O matko! Ten post jest przepiękny.
    Czekam na więcej takich postów, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cool outfit! °₊·ˈ

    Wanna follow each other? lemme know :)
    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Nie bawię się w obserwacje za obserwacje ;p

      Usuń
  4. W takim razie życzę powodzenia w systematyczności ;)
    Makijaż - petarda!

    Pozdrawiamy i zapraszamy LIFEBYSISTERS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie wyglądasz :) A tło do zdjęć jest genialne
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu dziękuję :) Tło to duże czerwone drzwi od myjni samochodowej hahaha

      Usuń
  6. Świetna bluzka! Ja w ciągu roku akademickiego miałam strasznie mało czasu na bloga... Teraz staram się nadrabiać :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś śliczna, a ten post jest piękny! <3

    Zapraszam też do mnie:
    amandafrankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne zdjęcia! :D Świetnie, że wróciłaś :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia kochana!

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia :) Czasem tak jest, że blog odchodzi na dalszy plan. Bo praca, bo szkoła, bo wakacje, bo wyjazd. To jest hobby, więc systematyczność co do dnia tygodnia i godziny nie jest wymagana. Piszesz w tedy, kiedy czujesz że chcesz bo to ma być przyjemność a nie przykry obowiązek. Mam nadzieję, że zostaniesz już z nami na długo :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Te włosy.. Ja z moimi piórami to tylko mogę pomarzyć o takich :p
    Zapraszam do mnie: anniesliving.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 są niestety dość zniszczone :(

      Usuń
  12. Cudowna stylizacja i do tego make up idealnie pasuje :)
    Pozdrawiam !

    Insomniabydorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie niecodzienne stylizacje! bomba ;) bardzo fashion ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, wyglądasz ślicznie! *.*
    Pozdrawiamy, zapraszamy do nas:
    **KLIK**

    OdpowiedzUsuń

♥ nie bawię się w obs za obs itp., więc nawet nie pytaj - i tak nie odpowiem, a tylko mnie zniechęcisz ♥
♥ zostaw w komentarzu link do siebie, jeśli twój blog mnie zainteresuje, to zostanę u Ciebie na dłużej! ♥
♥ staram się odwiedzić każdy blog/kanał na yt, który zostawiliście w komentarzu ♥
♥ każdy komentarz odnoszący się do posta jest dla mnie motywacją do dalszego pisania ♥

Translate

Szukaj na tym blogu

Popular Posts

Subscribe